Avatar billede misbruger Nybegynder
11. juni 2002 - 12:01 Der er 32 kommentarer og
2 løsninger

Advarsel

Jeg skriver denne advarsel, fordi jeg håber, at så mange som muligt kan undgå at opleve hvad jeg har oplevet, ved at læse dette.....

I SKAL ALDRIG HANDLE HOS SHG.DK

Man blive røvrendt ved først mulige chance!
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 12:03 #1
Kom hellere med nogle argumenter!
Avatar billede loonz Nybegynder
11. juni 2002 - 12:03 #2
Går ud fra, at du selv er blevet det, siden du nævner det. Men hvordan er du blevet taget ved næsen?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 12:03 #3
fortæl fortæl

Elsker skandaler
MC
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:03 #4
det der hjælper da ikke noget (og er ikke lovligt)
Fortæl i stedet historien bag..
Avatar billede hundevennen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:03 #5
lidt tyndt - synes du ikke - hvad er der sket?
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 12:03 #6
Øh - hvad med at komme med forklaring og begrundelse? Det der kan jeg ikke bruge til en hat. Lige nu tænker jeg bare: Endnu en der ikke har læst manualen.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:05 #7
*lol* 6 indlæg på 49 sekunder :)
Avatar billede pft Nybegynder
11. juni 2002 - 12:08 #8
Vi venter på at høre mere dig.
Avatar billede smiske Nybegynder
11. juni 2002 - 12:09 #9
Har nu handlet der flere lejligheder, og indtil videre er jeg ganske tilfreds med dem.  Forventer at modtage en pakke fra dem idag faktisk ;o)

Kunne du give et konkret eksempel hvorfor du mener de "røvrender" en ???

//Henrik
Avatar billede simonj Nybegynder
11. juni 2002 - 12:09 #10
m-hm
Avatar billede simonj Nybegynder
11. juni 2002 - 12:10 #11
jeg er også ganske tilfreds...
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:10 #12
Jeg har handlet hos shg.dk 4 - 5 gange, både computere, ram og harddiske, og jeg syntes de yder en kanon service! Man sidder her og magler harddisken i dag og man har den i morgen :D Jeg skal love for at de får sendt varene afsted med det samme, og er der fx noget ram der er lidt defekt tager det et par dage, så får du en ny blok :)

Alletiders service... det med at man ikke skal handle hos dem, kan jeg ikke bruge til noget, eftersom jeg ikke kender din begrundelse, men der er altid nogle der har dårlige oplevelser med alle firmaer :)
Avatar billede o-zone Nybegynder
11. juni 2002 - 12:10 #13
Hvis jeg lover aldrig at handle dér - får jeg så de 10 point? =)
(he he he)
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:12 #14
Faktisk handler jeg kun hos shg.dk når jeg skal købe tilbehør til mine computere :)
Avatar billede angel_seraphiel Nybegynder
11. juni 2002 - 12:12 #15
Jeg vil ha' 5.. Jeg har aldrig handlet der, og kommer nok aldrig til det.. :D
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. juni 2002 - 12:20 #16
Sag 1
Min kollega sender et skærmkort retur som er defekt.
Efterfølgende opretter han han et Reklamationssag.
Postdanmark garanterer os at de har leveret pakken til shg.dk
SHG.DK nægter at have modtaget skærmkortet. Deres kommentar var: "Vi modtager sku så meget, du skulle have oprettet en reklamationssag først, så var vi klar over det kom, der er ikke noget vi kan gøre"

Sag 2
Jeg har købt en harddisk hos SHG.DK
Hardisken var defekt, så jeg oprettede en reklamations sag, og sendte den hardisken retur.
Efter der er gået 3 uger modtager jeg en mail om at de har modtaget harddisken. Postdanmark har lavet en track'n'trace på den, og garanterede mig at den kun var 2 dage undervejs? Hmmm...
Et par dage efter sender de mig en mail om at hardisken er sendt til producenten.
10 dage efter sender jeg en mail og spørg hvad der sker?
2 dage efter får jeg en mail der siger at en reklamations sag må tage 30 dag. Der havde sagen allerede taget 35 dag.
Jeg har efterfølgende sendt dem et par mails, hvori jeg efterspørger en response fra dem.
Jeg har stadig ikke hørt et ord fra dem.

Nogle af jer vil måske mene det er bagateller, og det er selvfølgelig helt op til jer selv om I vil tage det seriøst.
Men det er de to eneste gange vi har handlet hos dem, og jeg håber ikke, at der er andre godtfolk der skal opleve denne behandling......!
Der findes mange andre som sælger de samme produkter, og de gør det lige så godt. Hav det i tankerne, næste gang I skal handle.

HANDEL IKKE HOS SHG.DK
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:21 #17
.
Avatar billede dmcn Praktikant
11. juni 2002 - 12:23 #18
Overvejet at tage telefonen og ringe til dem? Det hjælper ofte en hel del. Personligt diskuterer jeg *aldrig* den slags sager via mail - snup telefonen, så har de ikke tid til at finde på kreative undskyldninger.
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. juni 2002 - 12:28 #19
Jeg har ringet til dem....

Svar:
Sag 1.
"Jamen vi har ikke modtaget noget skærmkort, så der er ikke noget vi kan gøre for dig!"

Sag 2
"Der er ikke sket noget nyt i din sag, og når der gør vil du modtage en mail, mere kan jeg ikke sige"
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:29 #20
misbruger>>> *DOOOOH* ! Tag dog telefonen og ring til dem!! Deres telefonnummer er 87342200...

...tror det ville hjælpe en hel del på det!

Personligt, har det her spm. ikke ændret på mit forhold til shg.dk min nye harddisk skal købes hos dem, lige som alle de andre! SHG.dk kan jo ikke gøre for at din var defekt !
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:29 #21
Jamen, så har du jo fået besked!
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. juni 2002 - 12:35 #22
migigenigenigenigen -> Du skal bare gøre som du vil.....! Men kom ikke og græd ved min skulder når du bliver taget i rø...!

Endvidere findes der som sagt mange andre som kan leverer dagen efter man har bestilt.

Mit råd er klart.... I skal ikke handle hos dem.
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:57 #23
Jamen, jeg har ikke det mindste imod SHG.dk! Jeg kan da også nævne 4 steder, hvor de har taget mig ved røven!

I skal ikke handle hos IBM, Citroën i Stenløse, Falck Securitas og Fona i Roskilde....
Avatar billede cazzznh Nybegynder
11. juni 2002 - 13:06 #24
Har også kun haft gode oplevelser med SHG.dk og handler derfor hos dem hvis de har det produkt jeg ønsker.

Hvad med at komme med eksempler på hvor det er godt at handle !?

1. Midt-data (kanon billigt, god service)
2. BJ Trading
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:09 #25
alle butikker fejler sq da af og til, så klap nu lige hesten mester!!

jeg vil så gerne fraråde alle at handle i københavn, for samtlige butikker der har på et eller andet tidspunkt kommet til at give en krone for lidt tilbage i drikkepenge, og endvidere er de alle på et eller andet tidspunkt kommet til at sælge en defekt vare ved en fejl! Hold jer væk fra den - de er farlige!!!!!!!!! DE ER UDE EFTER OS!

Handel aldrig mere - sult ihjel istedet, så bliver du aldrig mere snydt af de onde forretningsdrivende
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:10 #26
drikkepenge=byttepenge *GG*
Avatar billede misbruger Nybegynder
11. juni 2002 - 13:24 #27
phunkypopcorn -> Du er sku ligeså kvik og humoristisk som min skindøde bedstemor!
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:33 #28
hehe... i det mindste har jeg da ikke sådan en pisse negativ livsindstilling som dig
Avatar billede styled.dk Nybegynder
11. juni 2002 - 13:38 #29
Go Phunky Go Phunky *uhh uhh* :0)
Avatar billede rbnh Nybegynder
11. juni 2002 - 13:39 #30
Jeg har inden for de sidste par uger handlet 2 forskellige steder via nettet. Det ene sted forløb alt OK - det andet sted knap så heldigt.
Jeg har bedømt begge forhandlere via:
http://www.edbpriser.dk og http://www.firmcheck.dk
på denne måde har jeg givet mine erfaringer videre. Hvis du ikke allerede har gjort det, så burde du gøre det samme!
Avatar billede groggy Nybegynder
11. juni 2002 - 14:12 #31
Tjae. Jeg kan ikke andet end støtte alle de andre der udelukkende har haft gode erfaringer med SHG.

Jeg kan varmt anbefale dem!
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2002 - 15:32 #32
migigen >> den med Citroën i Stenløse kan jeg stå inde for .... De tager fandme røven på folk !!!!
Avatar billede kaptajnknas Nybegynder
10. november 2003 - 13:49 #33
Jeg giver >> misbruger fuldstændig ret HOLD FINGERNE FRA SHG.dk
Jeg er selv blevet røvrendt
http://www.eksperten.dk/spm/425551

Nu er i advaret!!!!
Avatar billede zildjian Nybegynder
11. november 2003 - 11:56 #34
cazzznh:
Det ville da vidst være synd at sige midtdata har god service??
Har KUN dårlige erfarringer med midtdata, Derimod har jeg handlet omkring 50 gange ved SHG, og ikke så meget som ET problem.

Mails skal man ikke altid vente svar på(specielt ikke ved midtdata). Som n0rmality siger, så er det bedre at ringe. Så kan de ikke løbe fra dig så nemt.

MEN... vil sige handel hellere ved SHG end midtdata.