Avatar billede m-lab Nybegynder
11. juni 2002 - 12:41 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

Point retur

http://www.eksperten.dk/spm/222944

Hvordan udvælger I egentlig jeres Co-admins....?
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
11. juni 2002 - 12:45 #1
Ved at kaste terninger *GG*
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:51 #2
Naaah.. der er nogle krav for at blive coadmin... du bruger skal være mere end 14 dage gammel, du skal ha´ mere end 60 points, helst være på bistand, så du kan sidde hjemme hele dagen og så skal du være konfliktsøgende, så du kan skræmme Eksperten´s brugere væk... :o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 12:57 #3
m-lab> hvis der er en coadmin du er utilfreds med så skriv til admin på info@eksperten.dk - så tager Jakob en snak med den pågældende bruger, hvis han mener det er nødvendigt.
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2002 - 12:58 #4
De Co-admins der er her på exp er også mennesker .... og hvis i viste hvor meget lort de hører på dagen igennem ...  så ville i nok kunne se at de også kan lave en fejl

jeg syn´s der er givet en pæn undskyldning og det derfor er fair !!
Avatar billede migigenigenigenigen Nybegynder
11. juni 2002 - 12:59 #5
John_stigers er fandema én af de bedre coadmins :) Han har altid været flink over for mig, syndt man ikke kan sige det samme om resten og razor.. hæhæ :o)
Avatar billede m-lab Nybegynder
11. juni 2002 - 13:02 #6
John, den her kom før jeg så dit indlæg og din fornuftige undskyldning.
Men sig mig lige.., hvod'n får vi den der famøse logo-font offentlig når vi ikke har en site at smide den på.
Kan du hjælpe..?
Avatar billede Chewie Novice
11. juni 2002 - 13:05 #7
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:09 #8
m-lab> jeg kan smide den op på min hjemmeside dom direkte download?
Eller du kan oprette en hjemmeside selv på friserverplads.dk og så bare lave et direkte link til filen :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:15 #9
m-lab> ups... den font har jeg sgu ikke mere - kom lige til at slette samtlige af mine mails :(
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:15 #10
du kan maile den til mig på stigers@stofanet.dk
Avatar billede m-lab Nybegynder
11. juni 2002 - 13:17 #11
Den ligger hjemme.., du får den i aften.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. juni 2002 - 13:22 #12
jeg har sendt den.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:22 #13
m-lab> det er ok
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 13:26 #14
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:44 #15
Argghh, læste forkert :-) Troede det var smartsms.dk
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 13:45 #16
sorry forkert spørgsmål.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 14:41 #17
migigen--> Forklar venligst din kommentar 11/06-2002 12:59:10 tak.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 14:42 #18
m-lab-> du skal selv tage dine point da denne katagori er "normalt" gratis.
Avatar billede resten Nybegynder
11. juni 2002 - 14:45 #19
Sorry jeg så ikke lige du ville aflever dem tilbage :-)
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 17:24 #20
m-lab >> Suk. Det var en sølle "tak-for-hjælpen" du har fået.
Mail mig din adresse, så sender jeg dig den flaske rødvin, for du har virkelig været til stor hjælp.

john_stigers >> Ja, ja, jeg ved godt at man kun må betale med point. Det er så den første rigtige overtrædelse af reglerne jeg laver, selv om du ivrigt argumentere for noget andet *GAK*

PS: Du har en copyrigt beskyttet TrueType font liggende på http://www.friserverplads.dk/stigers/ ;o)
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 19:28 #21
microtec> det er ikke mit problem - det er dig der har givet løsningen ;)
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 19:54 #22
john_stigers >> Du har ellers så travlt med at alle andre skal overholde love og regler.

Så må vi se hvad Friserver siger til at du benytter deres videregive et logo, der er beskyttet af copyright jf. dansk lov om ophavsret.
I sidste ende er der jo fogedretten, der tager sig af den slags sager. Tvivler på at du vil få medhold, så du kommer til at betale omkostningerne.
Jeg har på intet tidspunkt givet dig lov til at ligge det logo til fri download.

john_stigers >> Du har ellers så travlt med at alle andre skal overholde love og regler.

Så må vi se hvad Friserver siger til at du benytter deres videregive et logo, der er beskyttet af copyright jf. dansk lov om ophavsret.
I sidste ende er der jo fogedretten, der tager sig af den slags sager. Tvivler på at du vil få medhold, så du kommer til at betale omkostningerne.
Jeg har på intet tidspunkt givet dig lov til at ligge det logo til fri download.

Til orentering er selve logoet IKKE lavet i http://www.eksperten.dk/spm/222944
Det er lavet af mig personlig for 10 år siden.
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 20:00 #23
det er fjernet - gider ikke mere BROK - gør DU???
Avatar billede microtec Nybegynder
11. juni 2002 - 20:03 #24
john_stigers >> Tak.
Nej, egentlig ikke. Dropper ud fra Eksperten i morgen tidlig.
Avatar billede johnstigers Seniormester
14. juni 2002 - 22:01 #25
m-lab> lav et svar og accepter eget svar - microtec er ikke aktiv længere...
Avatar billede m-lab Nybegynder
16. juni 2002 - 21:13 #26
yep