Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 23:32 Der er 27 kommentarer og
1 løsning

Secedit.sdb

En der har Secedit.sdb fra en Windows 2000 Avd. Server som jeg kan få en kopi af: G@21move.dk

/vh G
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 23:36 #1
G@12move.dk sorry
Avatar billede Slettet bruger
11. juni 2002 - 23:38 #2
Jeg må lade den være til imorgen, da jeg skal til Eksamen i Matematik imorgen kl 8:00
Avatar billede johnstigers Seniormester
11. juni 2002 - 23:49 #3
jeg har sendt den der ligger i XP Pro - det kan jo være den virker :)
Avatar billede Slettet bruger
12. juni 2002 - 12:07 #4
Tak det virker
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 12:24 #5
Fino :)

Takker for points :)
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 23:08 #6
john_stigers anmeldt for ulovligheder!
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. juni 2002 - 23:12 #7
Intet ulovligt her!
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 23:24 #8
fiskesuppe>> så synes jeg at du skulle sætte dig ned og læse Microsoft licensregler igennem - god fornøjelse :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:28 #9
ricky> du anmelder - du beviser jeg har snydt.
Avatar billede ricky Nybegynder
12. juni 2002 - 23:38 #10
john_stigers>> næh nej - det lader jeg BSA om at afgøre - du er nu hermed skyld i at Eksperten formentlig får en henvendelse fra BSA - da du er en 'insider'
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
12. juni 2002 - 23:43 #11
ricky -> Ikke alle filer i Windows er ulovlige at sende til hinanden over Internettet. Faktisk har Microsoft en FTP hvor mange af filerne i de forskellige Windows-versioner ligger. Så john_stigers kan faktisk ikke dømmes for noget før du har undersøgt hele Microsofts FTP for om der ligger en fil der hedder secedit.sdb. Der er sq mange filer at kigge igennem - god fornøjelse :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juni 2002 - 23:46 #12
ricky> hmmm... hvad FANDEN er du ude på??? Har du overhovedet GIDE læse spørgsmålet der startede denne LATTERLIGE lavine? Det tvivler jeg stærkt på at du har. Jeg tvivler også meget stærkt på om du overhovedet har noget begreb om hvad det er du lige har gjort...
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 00:02 #13
fiskesuppe>> tag dig sammen - fordi Microsoft måtte vælge lægge noget til dl - betyder bestemt ikke at det er i fri distribution.

john_stigers>> næh... jeg ved nok ikke lige hvad det er jeg har gjort!
er der nogle der ikke har rent mel i posen ?

- men nu har du tilfældigvis, grundet dit hukommelsestab, selv bedt mig om at gennemgå samtlige at de spm. du har deltaget i...

- og så er det da klart at jeg reagerer på noget jeg finder ulovligt.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. juni 2002 - 00:10 #14
Latterlig diskussion, men ellers så læste jeg et sted at filen secedit.sdb ligger i en af de pakkede filer i denne mappe på Microsofts FTP:

ftp://ftp.microsoft.com/bussys/winnt/winnt-public/tools/SCM

ricky -> Men det er du vel ligeglad med, for tilsyneladende går du målrettet efter at knalde john_stigers.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 01:16 #15
gennemgå samtlige af de spm. jeg har deltaget i? Jeg bad dig om de 4 - 5 spørgsmål hvor jeg havde "dummet" mig - og så kommer du med det her? Tag dig sammen...
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 01:22 #16
btw: Her ligger den så skrækkelige fil: ftp://ftp.microsoft.com/bussys/winnt/winnt-public/tools/SCM/scesP4A.EXE

ricky> nu venter jeg på en undskyldning.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 01:22 #17
fiskesuppe> Tak for hjælpen - du er en guttermand :)
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
13. juni 2002 - 01:41 #18
john_stigers -> np! :)
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 08:23 #19
fiskesuppe>> sakset fra en anden debat:
"john_stigers til din kommentar af 01:30:55>> det kan jeg ikke afgøre - det må BSA klare - men jeg er rimelig sikker på at licensbetingelserne siger at DU ikke må distribuere helt eller delvist."
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 08:28 #20
Jeg har kontaktet Microsofts juridiske afdeling, for at få afklaret dette spørgsmål. Vender tilbage når jeg får svar.

NanoQ/coadmin
Avatar billede ricky Nybegynder
13. juni 2002 - 08:34 #21
fino :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 09:10 #22
Helt i orden med mig :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 13:36 #23
Videredistribution af dele af produkt
Hvis du vil videredistribuere systemfiler, kildekode, objekter, funktioner eller andre komponenter eller filer, som indgår i Microsoft-softwareprogrammer eller Microsoft-programmeringssoftware (f.eks. filer med filtypenavne som .DLL, .EXE., DRV, .LIB etc.), skal du læse slutbrugerlicensaftalen og anden produktdokumentation for at se dine videredistributionsrettigher. Vi modtager jævnligt anmodninger om tilladelse til at videredistribuere bestemte Microsoft-filer (f.eks. filen COMCTL32.DLL), så se først under Efterspurgte filer, om den pågældende fil omtales der. Hvis du har yderligere spørgsmål vedrørende videredistribution af dele af Microsoft-software, bedes du sende en anmodning om tilladelse i henhold til instruktionerne under Sådan fremsendes en anmodning om tilladelse til brug af software.

http://www.microsoft.com/danmark/permission/copyrgt/cop-soft.asp#portions

Det lader til at det jeg har gjort er imod lovgivningen - det anede jeg ikke og tager imod den skideballe jeg nu måtte få.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
13. juni 2002 - 13:45 #24
lad os nu lige se svaret fra Microsoft. Det er jo ikke alle filtyper der er omhandlet af denne pasus.
Avatar billede johnstigers Seniormester
13. juni 2002 - 13:50 #25
ok.
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. juni 2002 - 02:13 #26
Kom der et svar fra Microsoft?
Avatar billede NanoQ Nybegynder
19. juni 2002 - 07:40 #27
Jeg har endnu ikke fået svar... kun en kvittering på de har modtaget min mail, og at den er videresendt til en af deres jurister.

Så snart jeg får svar, skal jeg nok smide svaret her.

NanoQ
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2002 - 23:05 #28
nanoq> hmmmm... AT Ruske i dem igen, tak :)