Avatar billede nadster Nybegynder
23. juni 2002 - 15:33 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke hente mail med Microsoft Outlokk 2000

Jeg bruger Microsoft Outlook 2000, til at hente mine emails hos stofanet, som jeg har som udbyder. Men i de sidste to dage, har jeg ikke kunne hente email via Outlook pga. en eller anden fejl, jeg ikke forstår.

Jeg får følgende fejlmeddelse frem:

6 meddelelser kunne ikke hentes på serveren. Det sker som regel, når forbindelsen til serveren går tabt pga. server- eller netværksproblemer. Hvis problemet fortsætter, bør du kontakte administratoren.

Der er fundet fejl i filen C:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\outlook.pst. Luk alle programmer der bruger postfunktioner, og brug Reprarationsværktøj til Indbakke. (Konto: "mail1.stofanet.dk", POP3-server: "mail.stofanet.dk", fejlnr.: 0x80040600).

Og nu har jeg altså ledt efter det "Reparationsværktøj til Indbakke" og kan ikke finde det nogle steder.

Så hvis nogen kan fortælle mig hvordan jeg løst det her, eller hvordan jeg kan reparere min indbakke, ser jeg frem til det.

-Nad
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 15:43 #1
når windows finder fejl i outlook.pst så skal du nok prøve at reinstller outlook. HUSK at ekspotere kontaktperson og email m.v.
Har du nogen router eller hub på din forbindelse???
Måske har stofanet måske lidt problemer med deres mail server.
Avatar billede nadster Nybegynder
23. juni 2002 - 15:50 #2
jeg tror ikke at stofa har problemer lige pt, da jeg har snakket med et par andre der har stofa, og de har ingen problemer, plus at jeg kan hente min mail, via stofa's webmail.

Jeg har kun det kabel-modem på forbindelsen som stofa skal bruge.

Og det kunne måske godt være at jeg reinstallere outlook, gad bare godt at jeg kunne slippe for det, hvis det nu bare var en eller anden lille nem ting, der skulle gøres.
Avatar billede Slettet bruger
23. juni 2002 - 16:21 #3
Har du nogen firewall eller antivirus programmer?? fx. zonearlam som har det med at ødeløgge end del, hvis det ikke er sat rigtigt op
Avatar billede nadster Nybegynder
23. juni 2002 - 16:42 #4
Nope, ingen af sådanne ting. Jeg ved godt at jeg burde have det, men har altså ikke lige fået taget mig sammen til at installere dem.

Men jeg har lige prøvet at bruge office2000-cd'en til at både geninstallere og reparere office2000 (og dermed også outlokk2000), og det har ikke virket. Så det er heller ikke den funktion, som der skal bruges...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 17:08 #5
Avatar billede nadster Nybegynder
23. juni 2002 - 17:34 #6
haha, det virker sgu. Det er for konge, points afsted til Susanne
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
23. juni 2002 - 17:47 #7
Goodie :D

thnx for p