Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:13 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Åbning af spæret mobil !

Haii Hehe..  Jah ved godt at det ikke handler om IT stuff, det er spm. Og jeg gider ikke høre på dumme kommentare som er uden  for mit spm. okey..?! fint. Min mobil er sq lige blevet spæret. Jeg vil meget gerne have en åbnet igen, Men hvordan, Jeg har Sonofon abm. Men deres kundeservive har lukket for idag..  Og jeg skal bare have den lorte mobil åbnet..

Så jeg giver 100 point til ham/hende som kan åbne min Nokia 3210
Avatar billede prodic Mester
24. juni 2002 - 22:16 #1
Hvis dit abo. er spærret af udbyderen kan kun udbyderen åbne igen.
Der kan ske ved, at du indbetaler de penge du skylder(formoder jeg) på posthuset og faxer kviteringen ind til udbyderen. Så går der et par timer, og din mobil virker igen.

Et alternativ var at købe et taletidskort - hvis det haster så meget.
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:18 #2
Jeg har spæring..  Så pengene automatisk bliver trukket fra min konto..  Kan jeg så ikke gøre det ved selvbetjening
Avatar billede Slettet bruger
24. juni 2002 - 22:20 #3
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:22 #4
jow..  har var inde på den inden jeg oprettede mit spm.  Men jeg kan sq ikke få lortet til at du..  Den skriver bar  "Intet resultat"
Avatar billede blood Nybegynder
24. juni 2002 - 22:31 #5
Hvordan spæret?

Kan du tænde telefonen?
Kan du ikke ringe/sms'se?

Eller hvad?
Avatar billede blood Nybegynder
24. juni 2002 - 22:31 #6
Har du Variant med SamtaleMax???
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:34 #7
>blood  Tjek det nye spm..  Det giver 200  points..  Men anyways.. Jeg har samtake max..  Jeg kan ikke ringe eller sende sms !!
Avatar billede illisher Praktikant
24. juni 2002 - 22:37 #8
taber
Avatar billede psych0 Nybegynder
24. juni 2002 - 22:37 #9
bvar