Avatar billede clubscene.dk Nybegynder
25. juni 2002 - 15:52 Der er 5 kommentarer

Partnere til musikportal & events

Vi har idéerne, navnet, kontakterne, programmørerne etc. Nu mangler vi flere samarbejdspartnere.
Vi har allerede navnet clubscene.dk

Konceptet går ud på at udvikle en større musikportal med info om alt hvad der foregår på musikscenen overalt i Danmark og Skåne / Sydsverige. Overground som underground.

Idéen kalder vi totalkoncept da vi, udover sitet, også arrangerer større raves, parties, housekoncerter etc. (Ibiza-like)

Partnere vi søger:
Personer med flair for design, lyst til at arrangere koncerter, editorer til det redaktionelle på sitet, og generelt folk med nosser og lyst til at rykke lidt ved den Københavnske dance-scene.

Det redaktionelle vil foregå på engelsk.

Som projektmagere arbejder vi gratis, men arbejder med 'virtual money', d.v.s. løn når projekterne giver kasse.

Vi har desuden deltaget i VentureCup med projektbeskrivelse.

Svar her på Eksperten.dk eller på Clubscene@clubscene.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2002 - 20:31 #1
Jeg er selv ikke særlig interesseret i andet end e.v.t. markedsføring osv, men jeg kan sætte jer i forbindelse med dem der laver www.adventureguiden.dk, der er en adventure portal, kik på den og se om der er takter i kan bruge. Jeg ved ikke om de er interesseret i et samarbejde, men det er da værd at prøve
Avatar billede peterkopi Nybegynder
02. juli 2002 - 06:25 #2
Jeg er klar som redaktionel editor. Kontakt mig evt. på peter@molzentext.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
02. juli 2002 - 18:05 #3
jeg har talt med adventureguide folkene og de hjælper jer gerne. Om ikke andet så med råd og vejledning. De betjener sig bl.a. af et antal redaktøre placeret rundt om i verden, Artiklerne skrives online i en browser fra en hvilken som heldst internet maskine og er på når der submittes
Avatar billede theprofessor Nybegynder
04. oktober 2002 - 17:16 #4
Vi lukker spørgsmålet nu!

Clubscene.dk takker for de mange svar vi har fået (ca. 20) fra folk over hele landet. Desværre, fik vi ikke sponsorstøtte, vandt ikke i venturecup, og derfor har ingen finansering.

Men vi har forbindelse til andre venture- og iværksætter- firmaer, så hvis
vi kan hjælpe med det, kan du skrive til os alligvel.

mvh

professoren@clubscene.dk
Avatar billede professoren Nybegynder
28. januar 2003 - 17:02 #5
clubscene.dk er nu lukket!

Men, hvis nogen vil arbejde videre på konceptet, skriv til:
clubscene@dkmail.zzn.com