Avatar billede capulus Nybegynder
28. juni 2002 - 12:04 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

download af filer

hey dudes...

jeg er kommet til at klikke et eller andet #¤#"¤ af..så når jeg vil downloade noget, så gemme den direkte i temporary internet files UDEN at jeg selv kan vælge hvor jeg vil have den pågældende fil liggende...mindre fedt =(

..så jeg håber i kan hjælpe da jeg er lige ved at explodere !!

God sommer
Capulus
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. juni 2002 - 12:09 #1
Hvilken Fil er det, EXE eller?
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. juni 2002 - 12:11 #2
men ellers i mappe instillinger, Fil Typer, tryk på advanced, og sæt et hak i Bekræft Åbning efter overførelse
Avatar billede capulus Nybegynder
28. juni 2002 - 12:16 #3
det er ikke lige det...når jeg trykker på et download link..så plejede der at komme et vindue hvor jeg kunne vælge hvilken mappe det skulle lægges i..men nu smækker den det bare ned i temp files...total ignoring =(

Cap
Avatar billede capulus Nybegynder
28. juni 2002 - 12:32 #4
det ser ud til at den kun "auto downloader" ved zip filer....

hvad gør jeg !!

Cap
Avatar billede konex Nybegynder
28. juni 2002 - 12:39 #5
Avatar billede capulus Nybegynder
28. juni 2002 - 12:43 #6
ok...jeg forklare lige igen..

når jeg klikker på et download link (til zip fil)så smider den der herned
[C:\Documents and Settings\Cap\Lokale indstillinger\Temporary Internet Files\Content.IE5\QBSNKLW1\FujiVision[1].zip]

hvilket jo ikke holde særlig meget....jeg har prøvet det andet og det funker os nice nok med andre slags filer..men ikke zip...hvad søren har jeg dog klikket på =(

Cap
Avatar billede double-g Juniormester
28. juni 2002 - 12:45 #7
kontrolpanel - mappeindstillinger - filtyper - marker ZIP - avanceret - marker "bekræft åbning efter overførsel"
Avatar billede capulus Nybegynder
28. juni 2002 - 12:48 #8
thx double-g...man of my day !!!

Cap
Avatar billede bad24 Nybegynder
28. juni 2002 - 13:58 #9
Jeg har sku' da svartet helt det samme!
Avatar billede double-g Juniormester
28. juni 2002 - 15:56 #10
bad24 >> korrekt, men jeg overså beklageligvis dit svar.

læs lige et svar her : http://www.eksperten.dk/spm/230076

så får du de 15 points