Avatar billede wareagle Nybegynder
09. juli 2002 - 04:26 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

logo

Hej
Jeg er igang med at lave en Marilyn Manson side og nu er jeg løbet tør for ideer til et logo/top banner

det skal se lidt ud som det der er på http://www.mansonusa.com/

det skal være i flash
sort bg og være 270x80

/WarEagle
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
10. juli 2002 - 17:51 #1
Jeg tager lige en kigger på det her imorgen, eller i nat.

Hvad SKAL der være på af ting? Kom evt. med nogle billeder el. andet. Det der tegn der?...
Avatar billede wareagle Nybegynder
10. juli 2002 - 20:03 #3
det ser hvist ud til at det øverste link ikke virker men tegnet kan ses her
http://marilynmansononline.com/?p1=pictures
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. juli 2002 - 00:38 #4
wareagle, Jeg kigger på det imorgen. Kan du ikke vise mit et eksempel på din side? Evt. send et link til min mail, hb5v6@c.dk, hvis du ikke vil offentliggøre den rigtig til alle.

Så kan jeg komme igang med at eksperimentere.
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
11. juli 2002 - 12:17 #5
Jeg bliver nødt til at udskyde det lidt. Jeg kan desværre ikke være mig selv bekendt at sidde inde når solen brænder. Så det bliver lidt senere, jeg håber du kan vente.
Avatar billede wareagle Nybegynder
11. juli 2002 - 19:12 #6
det er helt ok jeg er selv væk fredag, lørdag og søndag
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
12. juli 2002 - 00:09 #7
Hva, med den her stump flash?
http://www.ultraz.dk/hb5v6/wareagle/wareagle.htm

Du kan downloade selve flashen her:
http://www.ultraz.dk/hb5v6/wareagle/wareagle.swf

Og når/hvis du acceptere så ligger jeg .FLA filen op til dig.
Avatar billede wareagle Nybegynder
12. juli 2002 - 18:08 #8
jo tegnet er fint men hvis billed af manson kunne skifte med andre billeder ville det være helt fint
Avatar billede wareagle Nybegynder
12. juli 2002 - 18:10 #9
og hvad har du lavet logoet/tegnet ud fra
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
13. juli 2002 - 11:06 #10
wareagle> logoet er i vektor grafik. Og kan gøres så stort og så småt, som du vil have det uden at det ser grimt ud.

Billedet af Marilyn Manson kan skiftes ud så tosset du vil :) Det er overhoved ikke noget problem fordi jeg har lagt den i et layer for sig selv :)

Hvis du acceptere sender jeg dig .FLA filen.

--> hb5v6
Avatar billede kolzie Nybegynder
13. juli 2002 - 15:43 #11
Jeg regner også med at prøve :)
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. juli 2002 - 11:28 #12
hb5v6> det jeg mener er om billed af manson ikke kan skifte sådan ca hver 10 eller 15 sek er sådan noget.

Det jeg mente med hvad du har bygget logo/tegnet ud fra, var hvilken ide der er i tegnet for det ser meget godt ud.

Ps flash er ikke min skærke side så du behøver ikke komme med så meget teknik

kolzie> det lyder da helt fint så kan jeg se hvad der ser bedst ud
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
14. juli 2002 - 20:15 #13
wareagle> Jo jeg kan sagtens ændre så billedet skifter det er ikke noget problem bare sig hvilke billeder det skal være så tilpasser jeg dem og smider dem ind i en stream..

Logoet syntes jeg bare er fedt, jeg ville bruge det til min egen "profil" side engang.. Men du ved, en designer laver hele tiden nye designs, så der er ikke noget der er online i langt tid, inden det bliver skiftet ud.

Det er utrolig nemt at gøre så billedet af manson skifter...!

--> hb5v6
Avatar billede kolzie Nybegynder
14. juli 2002 - 20:53 #15
Wareagle>

Jeg vil ikke kunne ramme så gode animationer m. logo'et..
Jeg kan derimod godt få et fjernsyn ind med skiftende fadende billeder af ham, så jeg tror såmænd bare jeg lader hb5v6 gøre det :)
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. juli 2002 - 20:58 #16
jamen kan spørsmålet op i to
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. juli 2002 - 21:01 #17
hvad siger i til logo 180x80 tv 90x80 eller sådan noget
i for 200 point hver
Avatar billede wareagle Nybegynder
14. juli 2002 - 21:23 #18
nej jeg tro nu jeg holder mig til hb5v6 det ser jo flot ud
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 00:38 #19
Hvis kolzie er med på den at han laver fjernsynet og jeg laver det jeg har lavet så er det okay.

Men jeg kan da godt prøve at lave det flash, men det bliver nok ikke lige så pænt, som kolzie's jo.. Men jeg kan godt udskifte billederne mm.

Men 200 point til hver, det er okay?

--> hb5v6
Avatar billede wareagle Nybegynder
15. juli 2002 - 10:43 #20
Hvis i er med på den så lad os prøve og se det
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
15. juli 2002 - 11:40 #21
jeps. Så får du iværtfald det bedste :) JEg kan nemlig ikk lave et tv like that på http://www.mansonusa.com/
Avatar billede wareagle Nybegynder
15. juli 2002 - 16:46 #22
hb5v6>

Hvis du ville prøve at lave en hvor billed skifter og et hvor du prøver at lave et tv eller sådan noget.
/WarEagle
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
16. juli 2002 - 15:22 #23
jeg kan godt prøve at lave det så, så laver jeg fjernsynet og det der logo, jeg har lavet okay? fjernsynet sætter jeg ind der hvor der er et billed af manson.. og så gør jeg så der kommer forskellig eting i fjernsynet...

Men så accepter lige, da jeg har lavet logoet?
Avatar billede wareagle Nybegynder
17. juli 2002 - 16:24 #24
Ok da det ikke ser ud til at kolzie vil være med til at lege om point så accepter jeg dig her og åbner et nyt spm(tv i flash)
Avatar billede wareagle Nybegynder
17. juli 2002 - 16:30 #25