Avatar billede win-x.dk Nybegynder
24. juli 2002 - 20:14 Der er 6 kommentarer

deling af Internet på ISDN

vi har 2 computere den ene med ISDN og det vil jeg gerne have delt uden at skal bruge Proxy det stinker Hjælp de to computere sidder i Lan sammen
Avatar billede goulduck Nybegynder
24. juli 2002 - 20:39 #1
Forkerte kategori. Du skal nok ind i netværk -> gennerelt.
Avatar billede vitaminen Nybegynder
24. juli 2002 - 21:21 #2
Well.. jeg er villig til at hjælpe men ikke for 15 point - da det er en længere forklaring!
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
26. juli 2002 - 08:38 #3
Her er en side med en fyldig beskrivelse af ICS, som er det du skal bruge:
http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/ics/
Avatar billede movingrok Nybegynder
28. august 2002 - 00:30 #4
Køb følgende produkt:

F. Eks D-Link DI-304 (ca 2500kr)eller en anden ISDN Router - 3COM eller Intel

D-Link DI-304 is an all-in-one small office router, which allows users to send/receive data at 64Kbps or 128Kbps over an ISDN BRI Line or DSL/Cable connection. With data compression included as a standard feature, the data transfer rate can be further increased. This router has 4 Ethernet/Fast Ethernet 10/100Mbps switch ports built into it to provide the small or home office users with an all-in-one solution. The built-in switch feature saves users the time and trouble of purchasing and installing a separate switch by allowing 4 separate workstations to directly connect to the ISDN router. All the switch ports are 10/100Mbps so allow connection to both 10 and 100Mbps devices without any configuration. The remote router supports Network Address Translator (NAT), which allows the network to support multiple users from a single shared IP address for cost savings and enhanced security. Features such as password protection for the Web management browser, PAP and CHAP protocols are supported for remote access users. Customizable firewall filtering is provided for control of access to and from the network. Two password-protected accounts are provided for remote access users, which also allow for network control via Telnet.
Avatar billede anuseren Nybegynder
10. september 2002 - 12:58 #5
hvis du installerer winroute på din maskine med isdn modemet

så kan du dele dit internet som du ville kunne med en router.

http://www.kerio.com/us/wrp_home.html

du kan endda port forwarde hvis du er til den slags. eller lave en mail server.

:o)
Avatar billede movingrok Nybegynder
11. september 2002 - 17:10 #6
Hvad med at lukke spørgsmålet??