Avatar billede machholdt Nybegynder
27. august 2000 - 22:41 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Windows lukker ikke

Det er et ret simpelt spørgsmål tror jeg , men mit problem er at: når jeg lukker computeren, lukker den ikke der stå bare windows lukkes.
Hvad gør jeg?,
skal jeg bare køre windows update? (Det har jeg fået af vide). jeg kører Win98.

Lige et tillægsspørgsmål, Hvad er det at der er så dårligt ved Win2000, jeg synes at alle siger at det er så dårligt.
Vil nogen forklare mig hvorfor?
Avatar billede kurtj Nybegynder
27. august 2000 - 22:47 #1
Dit problem skulle der være en patch til hos Microsoft.

Win2000 er ikke dårligt,tværtimod det kører utroligt godt.jeg har ingen problemer haft med Win2000 i sig selv,men mere med de nye drivere den skal bruge.
Avatar billede ruprect Nybegynder
27. august 2000 - 22:55 #2
Jeg har for nogen tid siden læst mig til at grunden til at Win95/98 har problemer med at lukke er pga. TCP/IP protokollen der fryser.

Du kan prøve at afinstallere TCP/IP protokollen for derefter at re-installere (Husk at boote imellem afinstallation og installation)

Mht. Win 2K .. Så er jeg meget tilfreds ... Jeg kører den uden problemer.

- Michael
Avatar billede xtom2 Nybegynder
27. august 2000 - 22:57 #3
Enten en patch hos MS, eller du kan prøve at vælge Start > Kør.. > skriv: msconfig og vælg Avanceret under fanebladet Generelt og fjern markeringen ved \'Deaktiver hurtig lukning af computeren\'.

Ang. W2K har jeg kun hørt den er crap til spil, hvorimod den skulle ku klare alt andet perfekt.
Avatar billede tobias Nybegynder
27. august 2000 - 23:50 #4
Jeg kan ikke give dig andre svar end det de andre har givet...!

Men hvad angår win2k har jeg heller ikke haft nogle problemer, jeg kunne aldrig finde på at gå tilbage til win98 da det går ned konstant, jeg har aldrig set en blå skærm i win2k. Men det skal så lige siges at det er der nogle af mine venner der har, så helt perfedt er det jo ikke. Grunden til at nogle syntes det er crap til spil er fordi de ikke kan finde ud af at gå ind og opdatere deres wodoo drivere. Eftersom der ikke rigtig følger nogen 3d support med til win2k.
Avatar billede goulduck Nybegynder
28. august 2000 - 00:23 #5
http://windowsupdate.microsoft.com  ... så fik du den! HA!

Win2k ... køre for godt!
Avatar billede chanfan Nybegynder
28. august 2000 - 09:26 #6
Hvis du har en Windows 98 Second Edition så kig her: http://support.microsoft.com/support/kb/articles/Q238/0/96.ASP
Avatar billede machholdt Nybegynder
28. august 2000 - 12:00 #7
Xcom, det har jeg prøvet!!
Avatar billede xtom2 Nybegynder
28. august 2000 - 14:38 #8
Ja? Virkede det?
Avatar billede machholdt Nybegynder
30. august 2000 - 16:21 #9
XTom Nej men har fået det til at virke!!
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 2000 - 23:30 #10
Hvordan fixede du det?
Avatar billede machholdt Nybegynder
06. september 2000 - 14:32 #11
afinstallere tcp/ip protokollen!! og geninstallere den bagefter igen!