Avatar billede ouh1000 Nybegynder
11. august 2002 - 12:52 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

Søger ideer til stillingsbetegnelse

Jeg søger ÉN signede stillingsbetegnelse til det arbejde jeg nu går og laver.

Mit arbejde består af:

Web-ansvarlig
- det er for en del af firmaets website. Hvor jeg har ansvaret for de ting der bliver lagt ud. Sætter siderne med tekst og billeder op mm.
Jeg har ikke noget med design at gøre, da det sker fra højere sted.

Indkøb af teknisk udstyr
- hardware - lidt speciel software - mobil-telefoner og i den dur.
- dette indebære også en funktion hvor der skal administreres en rotationsordning af hardware. Altså hardware der stadig kan bruges, skal der og der hen.

IT-support
- diverse support som vores normale support-afdeling ikke tager sig af. F.eks vores specielsoftware, men det sker selvfølgelig at jeg bevæger mig udenfor det.
- hvis der opstår problemmer med vores hardware, skal jeg finde en løsning på dette.

Teknisk tegning
- det sker at jeg bliver tilkald for at hjælpe i vores tekniske afdeling, med tegning i vores CAD-system.

Der er massere af tillægsopgaver, men det er nu nogle der kommer løbene.

Dette er selvfølgelig kun en kort beskrivelse, men det er hovedetrækkene.
Håber I har en masse gode ideer til hvad jeg f.eks kan skrive på mit visitkort. Og selvfølgelig i mine lønforhandlinger.

Alle forslag er velkommen, og skal nok blive belønnet. Men det jeg findes bedst vil selvfølgelig modtage de fleste point.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
11. august 2002 - 12:57 #1
IT-ansvarlig, IT-medarbejder -hvad har du af uddannelse ?
Avatar billede hhjensen Nybegynder
11. august 2002 - 15:01 #2
IT-blæksprutte? Sådan lyder det ihvertfald.
Avatar billede bufferzone Praktikant
11. august 2002 - 15:36 #3
IT-wizard, IT-Geek, Bit-Controller, IT Tech-Specialist
Avatar billede sucsa Nybegynder
11. august 2002 - 15:37 #4
IT/web-ansvarlig med supportfunktion
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
12. august 2002 - 11:26 #5
Lukker lige og laver en nye overskrift, denne gav ikke så meget.
Men de forslag der er kommet er faktisk gode.
Håber I finder på nogle nye i det næste spm.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
12. august 2002 - 11:27 #6
.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
12. august 2002 - 11:28 #7
I kan skrive videre her:
http://www.eksperten.dk/spm/245316
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. august 2002 - 11:35 #8
jeg har lukket : 245316  - du bør læse www.exp.dk/regler.phtml

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
12. august 2002 - 12:08 #9
Okay, det kan jeg se nu.
Men hvad gør jeg så nu, dette spm er lukket og folk vil nok ikke se på det mere.
7 dage er måske også lidt lang tid at vente, der er jo ikke sket så meget på de 24 timer jeg har haft spørgsmålet åbnet.
Og folk går nok ikke så mange spørgsmål igennem, så jeg ville nok ikke have modtaget andre indlæg end fra dem der allerede have lagt.

Men hvad kan jeg så gøre nu for at folk vil komme til at se dette spørgsmål?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
12. august 2002 - 12:19 #10
-en af hovedgrundende til at denne regel blev lavet var at der hver gang et spørgsmål bliver oprettet bliver sendt mails ud til alle der abbonnere på pågældende kategori, dette bliver til en hel del mails hver dag, og hvis man så modtager flere mails ang. oprettelsen af det samme spørgsmål, kan det til sidst godt minde ret meget om spam.

-hvorvidt at folk ikke ser dette spørgsmål mere, er dette jo et produkt af at du har valgt at lukke det, hér - som i det virkelige liv, er manglende kendskab til reglerne ikke en undskyldning for at bryde dem, og jeg ville personligt ønske at flere tog sig tid til at læse de forholdsvist simple regler der gælder, i forbindelse med deres oprettelse her på sitet.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
12. august 2002 - 13:11 #11
Ja okay, jeg skulle nok have læst dem igen, for der er kommet meget til siden jeg læste dem sidst. Sidste stod der ikke ret meget.

Men tror du selv folk læser alle nye spørgsmål 24 timer tilbage?? det tror jeg ikke.

Men hvad er dit råd så nu hvor mit spørgsmål er lukket og jeg gerne vil have flere besvarelser.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
13. august 2002 - 08:50 #12
Jelzin101, venter stadig.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. august 2002 - 09:48 #13
tjah, nu ved jeg ikke hvad du havde forestillet dig at min funktion her på exp var ?, men  jeg har ingen ummiddelbar løsning på dit problem.

/Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
13. august 2002 - 12:19 #14
Men hvis du slette alle mine indlæg de næste 5 dage der omhandler stillingsbetegnelse, så kan jeg jo lige så godt lad vær.
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 13:10 #15
ouh1000-> Med alle de stillinger du formår at beside må da som den første forstå de regler der nu er her på eksperten.dk
Ellers bør du læse dem igen www.exp.dk/regler.phtml og så forstå at man ikke opretter dobbelt spørgsmål uden der er gået 7 dage og nej vi kan ikke lave sær regler for bestemte bruger der netop syntes at lige deres spørgsmål er meget vigtigt at det kræver særbehandling.
Men ellers kan du anke vores afgørelse til højre instans på info@eksperten.dk

Resten\CoAdmin
Avatar billede ouh1000 Nybegynder
13. august 2002 - 16:29 #16
Det er jo hellere ikke fordi jeg ikke forstår reglsættet, det er fint nok. Men for det første, læser jeg ikke reglerne hver gang jeg kommer herind. Det er ændret siden jeg læste det sidst, men selvfølgelig har man aldrig måtte oprette to ens spørgsmål. Før hen var det vist okay hvis man lukkede sit spørgsmål, så kunne man oprette et nyt(bare der ikke var to ens åbnde spørgsmål), der var i hvert fald ingen periode sat. Men fint fint, det er jo mine fejl, at jeg ikke var opmærksom på det nye reglsæt.
For det andet, så nu hvor jeg har gjort det jeg nu har, lukket mit spørgsmål, fået at vide at man ikke må oprette et nyt den næste uges tid, pga. spam og hvad ved jeg. Står jeg stadig og mangler svar.

Så kan jeg ikke forstå at man ikke fra ekspertens side siger, nu er han(mig) blevet opmærksom på fejlen, dette vil gøre at han ikke begår samme fejl igen, derfor får han selvfølgelig lov til at oprette et nyt spørgsmål, så han kan få hjælp til sit spørgsmål, som er ekspertens primære mål, ikke at gøre det alt for besværlig for brugerne.
Hvad sjov er der ved at være co-admin hvis man ikke har mulighed for at gøre undtagelser. Det kan ikke passe I ikke har mulighed for at gøre dette uden det skal fordi højesteret(sorry, men synes det lød ret sjov med højere instans)

Nok for nu, men håber selvfølgelig at I vender tilbage, jeg kan ikke se hvorfor det skal gøres mere besværlig end nu, og blande flere ind i det og spilde deres tid, det er vel nok at vi gør det.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
13. august 2002 - 16:50 #17
"Før hen var det vist okay hvis man lukkede sit spørgsmål, så kunne man oprette et nyt(bare der ikke var to ens åbnde spørgsmål"
-reglerne er faktisk blevet en smule mildere, førhen måtte det samme spørgsmål ikke oprettes flere gange under nogen omstændigheder.
Ja vi kan godt give dispensation fra reglerne, men det sker kun når det er berettiget - f.eks. hvis et spørgsmål er blevet ødelagt af spam, uden at der er kommet reelle svar overhovedet, ikke i tilfælde som dette hvor problemet skyldes manglende kendskab til reglerne.

Mvh.
Jelzin101/CoAdmin.
Avatar billede resten Nybegynder
13. august 2002 - 17:02 #18
Men nu kan vi nok heller ikke koge mere suppe på det her,Et nej er et nej du er jo en voksen mand med en meget stor stilling som godt forstår det vi forklarer dig så lad os stoppe her mens legen er god :)