Avatar billede beanworld Nybegynder
31. august 2000 - 17:00 Der er 24 kommentarer og
1 løsning

Luk computeren i Win98

hej! - Min computer vil ligepludselig ikke lukke ned når jeg siger den skal slukke! Den har ATX der understøtter denne funktion, og det har da også virket! - Men pludselig vil windows ikke slukke strømmen i kabinettet hvorfro hvad kan jeg gøre?
Avatar billede sjensen Nybegynder
31. august 2000 - 17:05 #1
beanworld, husk lige at jeg har 50 point til dig som tilbagelevering for point du gav mig uberettiget. Du finder mit spm. her:

http://www.eksperten.dk/spm/23915

Avatar billede handmade Nybegynder
31. august 2000 - 17:10 #2
Det er et kendt problem i Win98
Hent en opdatering hos Microsoft
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
31. august 2000 - 18:48 #3
\"Enhedshåndtering\" \"Systemenheder\" \"strømstyring\" (eller noget i den retning)
Derinde skal du sætte eller fjerne et flueben, ved en af de få valgmuligheder.
Muligvis ved understøttelse af et-eller-andet 1.0
Jeg havde selv det problem engang og det hjalp, men jeg kan desværre ikke huske, eller tjekke præcis hvad du skal gøre; men der er ikke mange valgmuligheder så det skulle ikke være svært :o)
Avatar billede beanworld Nybegynder
31. august 2000 - 20:50 #4
Det er jo ikke noget jeg kan bruge til noget!
Avatar billede beanworld Nybegynder
31. august 2000 - 20:52 #5
Bliver i mega sure hvis jeg ikke giver nogen nogle piont, men der var jo ikke noget jeg kunne bruge til noget!
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. august 2000 - 20:53 #6
Hvorfor kan du ikke det??????????????
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
31. august 2000 - 22:19 #7
Hvorfor kan du ikke bruge det til noget?
Kan du ikke finde \"Enhedshåndtering\" \"Systemenheder\" \"strømstyring\"??
Avatar billede goulduck Nybegynder
31. august 2000 - 22:23 #8
Hvorfor lader du ikke bare spørgsmålet være åben lidt, så andre har tid til at svare?
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
31. august 2000 - 22:37 #9
Ok jeg har lige fundet ud af, at du skal gå ind i \"Enhedshåndtering\" \"Systemenheder\" og \"Advanced Power Management\" - det er det det hedder :o)
Avatar billede johnnyboy Nybegynder
31. august 2000 - 22:46 #10
Prøv forresten af fjerne \"Advanced Power Management\" og installer den igen (sker automatisk), så er der gode chancer for at det virker :o)
Avatar billede gozar Nybegynder
31. august 2000 - 22:48 #11
faktisk, har handmade ret. Det er et meget kendt win98se problem. Og ja patchen findes på microsoft\'s side.
Avatar billede gozar Nybegynder
31. august 2000 - 22:48 #12
Og ja. Den fikser faktisk dit problem!
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. august 2000 - 22:51 #13
Og ja.Der har næsten lige været et tilsvarende.Og jo, han kunne sagtens bruge det til noget.
Avatar billede kurtj Nybegynder
31. august 2000 - 22:53 #14
Og nej, det har ikke en pind med point at gøre.
Avatar billede gozar Nybegynder
31. august 2000 - 23:20 #15
Nej.. Det er noget med troværdighed at gøre!!!
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2000 - 00:46 #16
Beanworld passer på sine point, har ikke så mange af dem, Det er et problem, som har været kendt meget længe. <;o)
Avatar billede kurtj Nybegynder
01. september 2000 - 00:53 #17
Men derfor vil folk jo nok hjælpe alligevel.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2000 - 01:26 #18
Jeps , men det siges at man bliver træt af at hjælpe personer, som blot indkasserer point igen, når de egenlig har fået korekte svar
Avatar billede kurtj Nybegynder
01. september 2000 - 01:30 #19
Godaften/nat kharder.
Så må man økonomisere sin pointgivning = give færre point istedet for at æde dem selv.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2000 - 01:33 #20
Enig! og Godnat kurtj!
Avatar billede saubermacher Nybegynder
15. december 2000 - 12:15 #21
Behold han bare point\'sne - jaja, men kunne en af jer ikke lige smide adressen til det win98 patch (jeg har se - betyder det noget?). Jeg har selv et problem der ligner. Hvis det hjælper kan jeg jo smide nogle point.

Tak for hjælpen :-)

morten
Avatar billede saubermacher Nybegynder
15. december 2000 - 12:16 #22
det var altså Win98se
Avatar billede handmade Nybegynder
15. december 2000 - 12:35 #23
Tryk på Update i start. Microsoft tjekker din maskine (bare rolig!) og laver en pakke med opdateringer. Vælg at få vist opdateringerne enkeltvis og vælg noget i retning af \"nedlukningsproblemer\",ca. 500 kb
Avatar billede beanworld Nybegynder
15. december 2000 - 14:20 #24
Do you want pionts.........

Hej hej! - Skriv lige et svar og du får point.....
Avatar billede beanworld Nybegynder
15. december 2000 - 14:21 #25
Det sidste du har skrevet kan jeg godt bruge til noget.... så vil du have 30 point:

johnnyboy

Opret et spm. og du får dine point...