Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 09:40 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

For lidt virtuel hukommelse.

Hejsa.
Er der nogen der kan forklare hvorfor maskinen kommer og siger at den har for vituel hukommelse?

Maskinen er en 1000 mzh med 126 mb ram.
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 09:46 #1
Højreklik på denne computer-egenskaber-avanceret-klik på indstillinger under yde evne og sæt den op der.
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 09:47 #2
Men 126 mb ram er jo heller ikke det vilde men det er nok til xp men sæt den op derinde så dukker det ikke frem igen :)
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 09:51 #3
resten hvor meget skal jeg sætte den op til??? :-))
Avatar billede pilfinger Nybegynder
10. september 2002 - 09:51 #4
klik på start/kontrolpanel/system/avanceret/klik på instillinger for ydeevne sæt den til 189 i begge felter klik på set. de 189  er pga at MS anbefaler at sætte swapfilen 1,5 gange højre ind de ram man har dvs 126*1,5
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 09:53 #5
den siger 144 og max er 288`?
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 09:59 #6
Så sæt den til max 288
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 10:18 #7
Takker for point men hvorfor point til pilfinger da han kommer med det samme som mig ?
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 10:25 #8
fordi jeg kan ik få det her til at fungere som det skal resten*G* også syntes jeg i skal have tak for hjælpen begge to*S*
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 10:26 #9
Det er også okey men pilfinger laver dette tricks temmelig tit.
men hvirker det ikke?
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 10:29 #10
resten, jo det funker perfekt lige nu*SS*
Ehmm kan se du er coadmin, kan du så forklare mig hvorfor jeg ik kan give de point jeg har ude????
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 10:34 #11
Perfekt :)

Det er fordi du mangler at få et svar i spørgsmålet der er kun kommentarer så skriv til dem og bed dem om at lægge et svar så de kan få point som tak for deres hjælp.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
10. september 2002 - 14:36 #12
øhh resten> hvad mener du med at jeg kommmer med det samme som dig???? er du point syg...
jeg kommmer med en uddybende forklaring så den er nem at forstå så jeg er ikke lige helt med på dit sure opstød :-)
Avatar billede resten Nybegynder
10. september 2002 - 14:53 #13
Pilfinger skal vi nu til det igen? hvor mange link vil du have hvor du efter aber andres svar?
Avatar billede rikkine Nybegynder
10. september 2002 - 15:01 #14
Ehmm