Avatar billede bossyboy Nybegynder
17. november 2002 - 10:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Ang. kabelinternet og hastighed.

Hej!
jeg sidder lige nu bag en ADSL opkobling fra tiscali. Jeg har desuden en cisco SOHO 77 router og en fast IP. Dette er jeg meget tilfreds med men jeg har nu fået et tilbud fra Arrow net om en kabel forbindelse til de samme penge bare meget hurtigere så hvem siger nej til sådan noget. Mit smp går på at jeg med min adsl forbindelse har mulighed for at oprette nat's og ikke er begrænset af noget filter eller andet fra tiscalis side. Vil jeg have samme mulighed med en kabelforbindelse? Jeg har tænkt på at investere i en "Global Public IP" (Går ud fra at det eren fast IP) og en router (har tænkt på Netgear Web Safe Router RP614)?

Andet jeg bør oplyse for at i kan hjælpe mig så skriv.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. november 2002 - 11:01 #1
har du et link til Arrow net
Avatar billede bossyboy Nybegynder
17. november 2002 - 11:10 #2
http://www.arrownet.dk/

Men det er begrænset hvad man kan finde på den side...
jeg mener at de har sagt at sikkerhedsmæssigt kommer det til at kører på nat teknologi... men hvis jeg har en Global public IP skulle jeg så ikke komme uden om alt det?
Avatar billede hundevennen Nybegynder
17. november 2002 - 11:15 #3
sikkerheden er vel ikke større end hvad du sætter op af udstyr mellem din PC og din router, jeg tænker firewall m.v.
Avatar billede bossyboy Nybegynder
17. november 2002 - 11:31 #4
det er nu oss lige meget.. det jeg gerne vil vide er edt er står i det indledende spm.
Avatar billede bossyboy Nybegynder
17. november 2002 - 11:41 #5
Hvis der er nogle der har lyst at kommentere routeren (Dette er en del af spm'en), så er der informationer her:
http://www.netgear.com/products/prod_details.asp?prodID=131&view=hm
Avatar billede bossyboy Nybegynder
19. november 2002 - 23:55 #6
det ser ikke ud til der er nogle der vil svare... jeg lukker smp'et