Avatar billede zero-hero Nybegynder
25. november 2002 - 11:12 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Electronic Data Interchange ( EDI )

Er der nogen der kan fortælle mig lidt omkring det.. og er det det bla. føtex bruger.
Jeg tænkte på hvordan det "bruger" nettet og om det er noget OS software.

Hygge

Stefan Toft
Avatar billede zero-hero Nybegynder
25. november 2002 - 11:16 #1
har fundet mine svar - og lukker derfor spam.
(googel.com var min ven ;> )

Hygge
Avatar billede zero-hero Nybegynder
25. november 2002 - 11:16 #2
svar
Avatar billede themustangman Nybegynder
25. november 2002 - 11:19 #3
Jeg kan kun fortæle dig at det er ikke noget OS software, det er et program som (for det meste) bliver installeret på firmaets server, også en gang imellem går ud og henter data ind til den pågældende virksomhed. Der hvor jeg har set det, blev de data som blev hentet ned "puttet" direkte ind i deres navision, også kunne de se hvor meget af deres varer som var blevet bestilt
Avatar billede themustangman Nybegynder
25. november 2002 - 11:20 #4
Æv
Avatar billede Noone Nybegynder
25. november 2002 - 13:52 #5
Ehh... Hvis du nu smider et link til den side du fandt via google, ville det være nemmere for andre at finde svaret ved at søge på eksperten.
Avatar billede zero-hero Nybegynder
25. november 2002 - 21:00 #6
hmm ja det var ikke mange min. du var efter - skal jeg oprette et ekstra spam. med point til dig ?

kan ikke lige huske link - men smider det når jeg kommer ud på skolen igen

Stefan Toft
Avatar billede themustangman Nybegynder
26. november 2002 - 08:47 #7
ok
Avatar billede zero-hero Nybegynder
26. november 2002 - 17:29 #8