Avatar billede alalalalalala Nybegynder
05. december 2002 - 10:15 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Træge taster

Er det muligt at slå trægetasterne helt af?
Det er ikke fedt at når jeg sider og spiller street fighter at den så kommer vært 10sekund fordi jeg trykker shift og alt for mange gange
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 10:23 #1
Ja, via handicap indstillingerne i kontrolpanelet ...

Desuden burde du kunne afinstallere funktionerne helt med tilføj/fjern programmer, under windows install (eller hvad der nu står)
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
05. december 2002 - 10:25 #2
Hvad skal jeg vælge/vælge fra i hjælp til handicapede?
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 10:29 #3
se under tastatur (jeg har kun engelsk win XP, så jeg ved ikke helt hvad det hedder)

Der skal ikke være markeret nogen af boksene (træge taster (StickyKeys), (FilterKeys) og (ToggleKeys)
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
05. december 2002 - 10:30 #4
Ikke nogen af dem er markerede
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 10:33 #5
Tjek under hver af dem om "use short cut" er valgt, det skal den naturligvis ikke være...

Det kan godt være lidt bøvlet at få til at makke ret, men det er da lykkes for mig :o)
Avatar billede alalalalalala Nybegynder
05. december 2002 - 10:35 #6
Aahhh, nu virker det, tak
Avatar billede ladyhawke Novice
05. december 2002 - 10:41 #7
Det var så lidt, det er en hamrende irriterende funktion (jeg programmerer en hel del og det er godt nok frustrerende når man lige pludselig ikke kan bruge shift, alt eller andre specialtaster!)