Avatar billede gchris5 Praktikant
08. december 2002 - 16:45 Der er 2 kommentarer og
3 løsninger

automatisk logon i windows 2000

Når man installere w2k har man mulighed for at vælge en bruger der automatisk bliver logget på når w2k maskinen startes.

Men hvor (fanden) retter, sletter man hvem der skal logges på??
Avatar billede rkhdk Nybegynder
08. december 2002 - 16:46 #1
kontrolpanel => Brugere => også er det eller andet sted der.. jeg kan desværre ikke være mere behjælpelig da jeg ikke bruger den automatisk logon fukntion.. men det med stor sandsynlighed derinde du skal kigge ;)
Avatar billede nogetfx Nybegynder
08. december 2002 - 16:49 #2
Hvis du skal have folk til at automatisk logge på, skal du fjerne fluebenet i "brugere skal skrive password" når du fjerner det vil den automatisk vælge den profil/bruger så der er markeret i listen...
Avatar billede nogetfx Nybegynder
08. december 2002 - 16:50 #3
under kontrolpanel -> brugere, som rkhdk skrev...
Avatar billede Slettet bruger
08. december 2002 - 17:05 #4
ellers kan det gøres i tweakui
Avatar billede hwa_26 Nybegynder
11. december 2002 - 16:10 #5
I registreringsdatabasen findes en tilsvarende mulighed. Læs mere her:
http://www.winguides.com/registry/display.php/13/