Avatar billede hub Nybegynder
10. januar 2003 - 13:41 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Får I andre også denne browserfejl på Eksperten

I gennem de sidste par dage, har jeg fået denne fejl http://www.kittik.dk/eksperten.jpg . Ved refresh af siden forsvinder den. Er det min browser (IE 6 SP1) eller er det Eksperten?
Avatar billede jnh Nybegynder
10. januar 2003 - 13:43 #1
er det en fejl?
Avatar billede jensendk Nybegynder
10. januar 2003 - 13:43 #2
Jeg får den også med IE5.5 SP2
Avatar billede jnh Nybegynder
10. januar 2003 - 13:44 #3
eller et reklametrick?
Avatar billede initializing Nybegynder
10. januar 2003 - 13:44 #4
Andre har dået den ogsåå.. Der har været oprettet flere spm. om det men jeg har dog ikke selv fået den (har valgt bannere fra i mit E-Pro, måske derfor? :))
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 13:45 #5
Ja den dukker op engang imellem.
P.... irriterende.
Avatar billede admin Novice
10. januar 2003 - 13:45 #6
Det er ikke en fejl, men en reklame, som kun vises til hver bruger ca. en gang hver halve time.
Avatar billede fromsej Praktikant
10. januar 2003 - 13:46 #7
Vi lever med det så.
Avatar billede Jman Praktikant
10. januar 2003 - 13:49 #8
lever med et ???
Det er sgu da grov chikane :)
Avatar billede hub Nybegynder
10. januar 2003 - 13:51 #9
Beklager, at jeg ikke har bemærket de andre spm om det samme. Tak for svar og kommentarer-så gider jeg ikke gøre noget ved det..
Avatar billede thesqunk Nybegynder
10. januar 2003 - 13:54 #10
Den er fanmde træls.. jeg undrede mig osse det er pisse træls. Og hvorffor så lige HP?? Det er i et skodfirma ;P Håber en admin taingest ser min protest aktion ->

c".) [VI VIL VÆRE BANNERFRI, SÅDAN NÆSTEN IVERTFALD] 8o(
Avatar billede initializing Nybegynder
10. januar 2003 - 13:55 #11
Køb pro hvor i får muligheden for at fjernet skidtet (og man oplever ikke det store dumme mellemrum der hvor baneret SKULLE være) men en rettet HOSTS fil elelr banner remover kan nu også klare det.. Og så sparer man endda pengene.. :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. januar 2003 - 13:56 #12
så køb dig et e-pro medlemskab eller lev med det :)
Kan huske da der kørte robotter osv. over eksperten  Det var irreterende ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
10. januar 2003 - 13:59 #13
Har været lidt grov mod Admin det sidste stykke tid så lige lidt fedteri :) :

Admin skal vi dele point?? ;)
Avatar billede hub Nybegynder
10. januar 2003 - 14:02 #14
(Jeg gav points til dig, Initializing, ud fra den betragtning, at du teoretisk set kunne bruge dem, hvorimod Admin, selv om han svarede korrekt, absolut intet har at bruge dem til....
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. januar 2003 - 14:04 #15
admin har da absolute noget at bruge dem til. Han skal snart ud og spørge os hvordan man reklamere uden det genere brugerne ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
10. januar 2003 - 14:06 #16
Ahh skidt pyt jeg beholder dem, tak :)

Admin kan altid give ham selv lidt points via MySQL ;)
Avatar billede initializing Nybegynder
10. januar 2003 - 14:08 #17
Michael-k: Han glemmer hans eget spm.. Er jo sket et par gange før ;)
Avatar billede hub Nybegynder
10. januar 2003 - 14:11 #18
Hehe, der er vist fredagsstemning også på E. Alt i alt, synes jeg E. kører fint. Det er et kæmpesite med ret sjældne fejl og det er godt gået.. (Og jeg behøver ikke at fedte for Admin :-))
Avatar billede admin Novice
10. januar 2003 - 14:20 #19
tak :) jeg kan oplyse at jeg idag har sendt min chef, Mr. IDG (Jesper Bille Haun), en revideret ToDo liste for Eksperten, der gerne skulle gøre sitet mange gange bedre end nu, så jeg glæder mig til at lancere det. God weekend :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
10. januar 2003 - 14:33 #20
Der er jo langt fra at sende en ToDo liste og så til det bliver ført ud i virkeligheden ;)
Men god weekend til dig også :)

initializing  Ja bestemt er det set før ;)
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 18:52 #21
Afvist svar: admin
10/01-2003 13:45:34  Det er ikke en fejl, men en reklame, som kun vises til hver bruger ca. en gang hver halve time.

Hvordan kan det så være jeg får den hele tiden. Det har virket før - sådan at man kun får den ca hver halve time.
"Problemet" (?) er kommet efter der er kommet en lille "luk annoncen" knap
Avatar billede fromsej Praktikant
21. januar 2003 - 18:55 #22
Det er så åbenbart blevet lavet om.
Til gengæld har vi så fået muligheden for at lukke annoncen,( Dybt ironisk )juhuu.
Avatar billede Slettet bruger
21. januar 2003 - 19:50 #23
Så fik det en stopper - Utrolig hvad en proxy server kan gøre ved sådan nogle banner :D