Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:05 Der er 46 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor virker mit diskette drev ?

Mit diskette drev virker ikke. Forstår ikke hvorfor ? den siger indsæt diskette selvom jeg har lagt en..
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:08 #1
Prøv med en anden diskette.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:13 #2
Fromsej... hvad tror du selv jeg har gjort inden ????
Avatar billede jensendk Nybegynder
15. januar 2003 - 15:14 #3
Hvad har du gjort inden? Kan du evt have fået en virus?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:16 #4
Nej jeg mener ikke jeg har nogen virus. har norton 2003..  jeg har instilleret min computer forfra...
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:18 #5
Hvilket styresystem?
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:22 #6
windows xp prof..
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:22 #7
Hvordan er det holdt op med, at virke??
- og har det overhovdet virket?
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:23 #8
Har du tjekket om stikkene bagpå drevet og på bundkortet sidder ordentligt.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:24 #9
Jeg ved ikke om det har virket.. men jeg har opgraderet min computer det var en win 98, jeg fik ny processor, ny ram , bundkort. derefter er det første gang jeg bruger det, så ved ikke hvor langtid det ikke har virket, men sandsynligvis efter jeg har opgraderet det--
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:25 #10
nej men burde det ikke sidde i, Hvis der står: Denne enhed virker korrekt..
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:26 #11
Så er det højst sandsynligt stikket enten i bundkortet eller bag på drevet der ikke sidder rigtigt.
Jeg brugte en gang en hel dag på det samme.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:28 #12
Det skrev min også :(
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:30 #13
Hvis floppy ikke er sat ordenligt til (strøm data, etc.) vil den gøre som du bsekriver, tjek det.
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:31 #14
>>amd , det er jo sådan set det jeg har sagt i mine sidste indlæg.
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:33 #15
=>fromsej
Undskyld, du må gerne slå mig
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:33 #16
*S*
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:34 #17
Prøver da lige at tjekke så .. fromsej..
Avatar billede casualty Nybegynder
15. januar 2003 - 15:36 #18
Hvorfor virker mit diskette drev ?

Jo nu skal du høre.....Osv

Fed titel..Kunne ikke lade være med at grine...

Mvh Casualty....Undskylder for spam...
Avatar billede fromsej Praktikant
15. januar 2003 - 15:37 #19
Husk at tjekke om et af stikbenene er bøjet.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:46 #20
Casualty, skrid da din lille smølf, og grin af din Mor..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:47 #21
fromsej har tjekket det.. men.. der sker ikke noget de sidder i den ene er meget lidt bøjet... Men lyset på drevet er der.. altså der er strøm... Hvad så ?
Avatar billede rs2000 Nybegynder
15. januar 2003 - 15:49 #22
Det har jeg også døjet med.
Men det var på en computer jeg skulle til at formatere alligevel.
Det kom til at virker efter en ny inst. af Win XP Pro.

Men det er jo nok træls i dit tilfælde.
Men prøv at fjern den enhed i enhedshåndteringen,og så lad den finde den igen når du har genstartet.
Det kunne jo være det hjalp.
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2003 - 15:50 #23
Det stik kan jo altså vende forkert har du prøvet det?
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:53 #24
Hvis det gjorde det ville dioden i fronten konstant stå og lyse
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:53 #25
kenp ja.. jeg har prøvet det.. det sidder korrekt.. hvor ligger enhedshåndtering henne ?
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:56 #26
Du højreklikker på denne computer og siger "egenskaber"
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2003 - 15:57 #27
højreklik på denne computer og vælg egenskaber.

på win2k ligger den under fanebladet hardware og feltet enhedsorientering.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:57 #28
jaja har fundet det... det hjalp sku heller ikke! FORHELVED!
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 15:58 #29
Ik for at være flabet, men det hedder enhedshåntering;)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 15:59 #30
amd, kan du ik koncentrere dig om det her..  skal aflevere en opgave imorgen. skal rettes osv..
Avatar billede kenp Novice
15. januar 2003 - 16:00 #31
:) ja ja lille taste fejl
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 16:02 #32
Kan jo altså også være et defekt floppy drev...
Avatar billede zliber Nybegynder
15. januar 2003 - 16:19 #33
og undskyld for lige at blande mig lidt i det med enhedshåndtering -

AMD:
når du nu vil brokke sig over at KENP skriver det forkert, kunne du så ikke i det mindste SELV stave det rigtigt - Jeg lærte engang noget om STUMME D'er i folkeskolen...

Derfor skal vi så ikke være enige om det hedder enhedshånDtering ???

MP3-AFSPILLER:
Jeg tror altså dit diskettedrev er defekt - Hvis du har gjort som du siger gennem forløbet her, så tror jeg altså det er et nyt floppydrev der skal på ønskesedlen... :(
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 16:25 #34
lol zibler
Din latterlige nar!

Du laver et svar og skriver det nok er defekt - og regner med at få points eller hvad?
Det er det de andre netop har siddet og brugt lang tid på at konkludere!
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 16:26 #35
ZIBER
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 16:26 #36
sidste gang;)
zliber
Avatar billede cozey Nybegynder
15. januar 2003 - 16:28 #37
hehe ... god overskrift!!! ... Er der ikk en lill fejl i den :)... hvis ikke, så er du da en mærkelig fætter ;o)
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
15. januar 2003 - 16:28 #38
Haloo fuckhoveder i dur til bare røv, find jer en legeplads og skændes man! Fuckhoveder!!  jeg har ikke stillet dette spr.. for at i skal rette hinanden bumser tag folkeskolen om!! OG NEJ DEN ER IKKE DEFEKT når der står den virker Korrekt IDIOT!!
Avatar billede zliber Nybegynder
15. januar 2003 - 16:29 #39
Jeg går altså ikke så meget op i point som det lader til du åbenbart gør -
Du har jo heller ikke ligefrem ydet en kæmpeindsats selv til at få points !
Men fred være med det -

Men vær venlig at snak pænt alligevel -

/  Z  L  I  B  E  R
Avatar billede zliber Nybegynder
15. januar 2003 - 16:31 #40
MP3-AFSPILLER:
Windows XP kan sagtens skrive at diskettedrevet virker korrekt, mens det alligevel er defekt. Det kan jo være nogle læsehovedet inde i diskettedrevet der er defekte -
Hvis Windows XP skulle skrive noget andet end at det virker, så skulle der være noget med nogle af stikkene eller lign.

Men den diskussion kan du jo tage op med Microsoft!
Avatar billede amd Nybegynder
15. januar 2003 - 16:31 #41
Godt mp3-afspiller!
Du er netop anmeldt
Avatar billede annikadk Nybegynder
15. januar 2003 - 16:49 #42
mp3-afspiller: Tag dette som en sidste advarsel om hvordan man opfører sig på eksperten.
Sker det igen at du ikke overholder reglerne, er det direkte deaktivering af din bruger. (dem kan du læse på http://eksperten.dk/regler.phtml)

Derudover har du 48 timer til at dele point ud til dem der har prøvet på at hjælpe dig.

AnnikaDK / Coadmin
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. januar 2003 - 01:03 #43
annika se dog hvad de sidder og skriver til mig, jeg har ikke fået nogen hjælp. mit problem er jo ikke løst!..
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. januar 2003 - 01:04 #44
Annikadk..Jeg er sådan set ligeglad med pointene men jeg har jo ikke fået svar på mit spørgsmål. se dog hvad de sidder og skriver til en!
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. januar 2003 - 01:05 #45
Øhhmm egentlig hvordan skal jeg ha 48 timer.. når de er afvist.. hvordan skal jeg give dem point.
Avatar billede mp3-afspiller! Nybegynder
16. januar 2003 - 01:11 #46
Se hvad cozey, skriver.. og læk mærke til hvad amd sidder og skriver..
Avatar billede pelkjaer Nybegynder
16. januar 2003 - 13:16 #47
Du opretter et spørgsmål med de point du ikke uddelte her. Fristen er stadigt gældende.

Mvh. pelkjaer - coadmin