Avatar billede 5837 Nybegynder
30. januar 2003 - 11:05 Der er 14 kommentarer og
4 løsninger

spørsmål til ipconfig/all

Jeg skal finde min  mac adresse på mit netkort under kør skriver jeg cmd
I dos vindue skriver jeg ipconfig/all. Men jeg for denne besked

C:\Documents and Settings\Niels>ipconfig/all
'ipconfig' blev ikke genkendt som en intern eller ekstern kommando,
et program eller en batchfil.

Hvorfor det og hvordan for jeg dette løst?????
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. januar 2003 - 11:07 #1
Der skal være mellemrum mellem ipconfig og /all så der kommer til at stå
ipconfig /all
Avatar billede 5837 Nybegynder
30. januar 2003 - 11:09 #2
det er samme problem selv om jeg har mellemrum:

C:\Documents and Settings\Niels>ipconfig /all
'ipconfig' blev ikke genkendt som en intern eller ekstern kommando
et program eller en batchfil.
Avatar billede peilman Nybegynder
30. januar 2003 - 11:10 #3
start -> indstillinger -> netværksforbindelser -> 'højre klik' -> status -> detaljer
Avatar billede somaliomar Praktikant
30. januar 2003 - 11:11 #4
Du skriver bare ipconfig /all på Run
Avatar billede fromsej Praktikant
30. januar 2003 - 11:13 #5
Prøv at bruge søgefunktionen , for at se om du har Ipconfig installeret.
Avatar billede 5837 Nybegynder
30. januar 2003 - 11:15 #6
peilman hvad skal jeg bruge det til
Avatar billede peilman Nybegynder
30. januar 2003 - 11:18 #7
sku du ik bruge mac-adresse = fysisk adresse???
Avatar billede greek Nybegynder
30. januar 2003 - 11:19 #8
Dobbeltklik på dit netværksikon ved proceslinjen, går ind i understøttelse, egenskaber der kan du se mac adressen! Hvis du har tdc bredbånd kan de fortælle hvad din mac adresse er!
Avatar billede peilman Nybegynder
30. januar 2003 - 11:19 #9
p.s. : efter status -> understøttelse -> detaljer
Avatar billede 5837 Nybegynder
30. januar 2003 - 11:32 #10
tak for svaret. men er nogel af jeg der ved hvordan jeg installere
så jeg kan bruge komandoen ipconfig /all. jeg har prøvet at søge på ipconfig men den kan ikke finde noget. har lige prøvet at installere alle valfrie windows komponenter.de hjalp heller ikke "det er en xp pro med sp1"

peilman & greek i skal nok få nogle point
Avatar billede fromsej Praktikant
30. januar 2003 - 11:35 #11
Prøv dette.
Start->kør: SFC /scannow
Det kan være den klarer det for dig.
Husk du skal have din XP i drevet.
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. januar 2003 - 11:39 #12
Avatar billede 5837 Nybegynder
30. januar 2003 - 15:53 #13
har lige prøvet SFC /scannow det hjalp heller ikke kan stadigvæk ikke bruge ipconfig fatter minus af det! men jeg har da fundet min mac adresse :-) men hvorfor kan jeg ikke bruge ipconfig/all ? jeg fatter ikk en skii
Avatar billede cp1 Nybegynder
31. januar 2003 - 03:01 #14
herfra ka du hente AIDA32,det fede freeware program der gir oplysninger om
storset hva som helst i din pc bla mac-adresse
http://www.aida32.hu/aida-download.php?bit=32
Avatar billede fromsej Praktikant
04. februar 2003 - 16:29 #15
Tak for points.*S*
Avatar billede grace45 Nybegynder
22. oktober 2010 - 19:13 #16
Hej min kære,
Hvordan har du i dag, jeg håber, at alle er godt med dig. Jeg er ked af at bekymre dig med min Forslag til et forhold med dig, men jeg ved, at du vil imødekomme min anmodning i god tro og forståelse. Jeg har brug for dig i forretningsbetingelser og rådgive. Mit navn er Grace Dabah jeg bare gik gennem din profil har ingen andre muligheder end at lade dig vide, at jeg er interesseret i at have et forhold med dig, vil jeg også gerne vide dig mere, kan du sende en mail til min e-mail adresse (grace_11dabah @ yahoo.com), så jeg kan sende dig flere oplysninger om mig selv inklusive mit billede. Jeg tror, vi kan gå herfra. Men huske på, at kærlighed ikke har nogen farver barriere, ingen uddannelsesmæssige tilbage jorden barriere, ingen socio-økonomiske barrierer, religiøse, sprog, nationalitet eller afstand hindring, det eneste vigtige der er kærlighed. Jeg venter på din mail til min e-mail adresse ovenfor.
Med venlig hilsen,
Miss Grace.
Avatar billede fromsej Praktikant
22. oktober 2010 - 19:40 #17
Jo tak, jeg har det fint.
Der er to ting, som jeg har som ufravigelige krav.
1. Du skal lave frikadeller, der er bedre end dem jeg fik i Jylland som barn.
2. Du skal kunne lave brun sovs, der bliver hængende på kartoflerne, ikke sauce men SOVS!

Derudover skal du være indforstået med, at jeg skal have fuld adgang til dine konti, og summen skal til enhver tid overstige 10 mill $, samt at jeg skal have en Ferrari Testarossa før vi fortsætter korrespondancen, bare for at vise dine reelle hensigter.
Hvis dette har din fortsatte interesse, så send en mail til Youckfu@jorden.er.flad.pz
Avatar billede jokkejensen Novice
25. oktober 2010 - 16:50 #18
fromsej >> det der kan ikke google translates, hvordan skal den lille inder der vil have dine konto oplysninger på nogen måde komme videre ?