Avatar billede kim-allan Praktikant
07. februar 2003 - 14:18 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Mail server Script

Jeg vil lave en mailserver, som en hjemmeside. den der er lavet på ofir.dk er lavet i asp.
Men jeg vil gerne ha´en skabalon til at starte med og ud fra den lave den til min egen. Er der nogen der ved hvor jeg finder sådan et script.
Den skal som mindst kunne modtage en mail of sende en mail.
Men gerne lidt mere.
Jeg er villig til at betale 200.kr hvis jeg får det jeg søger.

Please give link.
På forhånd tak.
Avatar billede hansen Nybegynder
07. februar 2003 - 14:36 #1
Prøv at tage et kig på denne her, den er gratis:
http://www.jmailbox.org
Avatar billede kim-allan Praktikant
07. februar 2003 - 14:55 #2
ja det var en god ide, men her får jeg en program der er færdig. og det er også godt nok, men jeg skal også ha´ al kilde koden. så jeg kan lave ændringer i platformen. altså udseende og knapper og funktioner
Avatar billede nozio Nybegynder
07. februar 2003 - 15:52 #3
mail.ofir.dk er KUN en asp-forside (og lidt andet) - resten nedenunder er Webmail fra http://www.captaris.com/infinite/
Avatar billede kichian Nybegynder
07. februar 2003 - 15:57 #4
Du får da alt det med du ønsker i jmailbox. Det er ASP, så der er ikke andet end kildekode.

Jeg er ihvertfald imponeret.
Avatar billede kim-allan Praktikant
07. februar 2003 - 16:00 #5
ja kichian du har på en måde ret, men hvis du downloader det og pakker det ud og prøver at køre det. kan man kun komme frem til an login side og så kan du ikke komme længere, så siger den at den ikke er mulig med denne version, eller er det bare mig der gør noget forkert????
Avatar billede kichian Nybegynder
07. februar 2003 - 16:07 #6
Hvad er den helt præcise fejlmeddelelse?

Er du sikker på at den ikke skriver at du har en forkert version af JMail?

For så skal du gøre som der står på hjemmesiden og hente JMail 4 fra www.dimac.net
Avatar billede kim-allan Praktikant
07. februar 2003 - 16:33 #7
ja, det er jeg da sikker på.
er det ikke det her du mener.
101201 w3 JMail  Free, v 4.3 Free Free Download
Avatar billede kichian Nybegynder
07. februar 2003 - 23:27 #8
Og den præcise fejlmeddelelse er?
Avatar billede brian7up Praktikant
22. august 2003 - 20:10 #9