Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 12:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Afvikling af .aspx på IIS

Hej eksperter!

Jeg har på min Windows 2000 pro maskine installeret "Microsoft ASP.NET Web Matrix", som afvilker mine aspx filer uden problemer.

Problemet er, at når jeg prøver at starte en aspx side fra min IIS, så sender den bare hele scriptet ufortolket til browseren.

Er der noget, jeg skal gøre, for at min IIS 5 kan afvikle .aspx filer? Skal jeg have installeret nogle ISAPI filtre eller noget?
Avatar billede askhoej Praktikant
10. februar 2003 - 12:46 #1
Har du husket at installere .NET Frameworket?
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 12:48 #2
Jeps
Avatar billede loss Nybegynder
10. februar 2003 - 12:50 #3
Avatar billede guidmaster Nybegynder
10. februar 2003 - 12:55 #4
Dette kan ske hvis du installere din webserver efter du har insalleret .NET frameworket. På http://www.dotnetforum.dk/ShowPost.aspx?PostID=113 kan du se hvordan du kan genoprette din IIS til at forstå .NET
Avatar billede Slettet bruger
10. februar 2003 - 15:27 #5
guidmaster: det hjalp en hel del at følge dit link. Takker mange gange.