Avatar billede cpbang Nybegynder
17. februar 2003 - 16:29 Der er 9 kommentarer

Hjælp mig!!

Hejza
Er der nogle der kan hjælpe mig med at få en søgemaskine på min hjemmeside

(kan ikke selv)
Avatar billede shjorth Nybegynder
17. februar 2003 - 16:30 #1
Skal det være en intern eller ekstern søgemaskine, og hvad skal den laves i ??
php.. asp.. html.. xxxxx ???
Avatar billede cpbang Nybegynder
17. februar 2003 - 16:33 #2
Ekstern i htlm
Avatar billede Slettet bruger
17. februar 2003 - 16:33 #3
1. lav en ordentlig overskrift, som er sigende om emnet.
2. formuler og uddyb dit spm. så man har en jordisk chance for at afhjælpe dig med dit spm. det du skriver her er jo intet værd.
Avatar billede cpbang Nybegynder
17. februar 2003 - 16:35 #4
Okay men sådan en som skal så heller ikke lave det!
Avatar billede cpbang Nybegynder
17. februar 2003 - 16:54 #5
Dig
Avatar billede shjorth Nybegynder
17. februar 2003 - 16:55 #6
Du kan kigge på de forskellige søgemaskiners hjemmesider, der kan man ofte få en formel til at få et søgefelt på din egen side. Eller rode lidt rundt i koden, og eks lave:

<form name=gs method=GET action=http://www.google.com/search><input type=hidden name=hl value="da"><input type=hidden name=ie value="ISO-8859-1"><input type=text name=q size=31 maxlength=2048><font size=-1> <input type=submit name="btnG" value="Søg på google">

Bare et eks
Avatar billede shjorth Nybegynder
17. februar 2003 - 16:58 #7
// Taget ud af google's kode
Avatar billede arne_v Ekspert
17. februar 2003 - 18:57 #8
Hvor kommer WebSphere ind i billedet ?
Avatar billede sukos Juniormester
18. februar 2003 - 14:14 #9