Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:28 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

oplysninger om .nu domæne - hvor?

hvis man fx slår eksperten.dk op på dkhostmaster.dk får man:
Domænenavn: eksperten.dk
Registreret: 1998-11-13
Registrant:
Handle: IDA193-DK
Navn: IDG Danmark A/S
Adresse: Carl Jacobsens Vej 25
Postnr. & by: 2500 Valby
Land: Danmark
Telefon: +45 77 300 300
Fax: +45 77 300 301
E-mail: hostmaster@idg.dk

Fuldmægtig:
Handle: IDGI1-DK
Navn: International Data Group, Inc.
Adresse: Carl Jacobsensvej 25
Postnr. & by: 2500 Valby
Land: Danmark
Telefon: +45 77 30 03 00
Fax: +45 77 30 03 01
E-mail: hostmaster@idg.dk

Betaler:
Handle: IDGI1-DK
Navn: International Data Group, Inc.
Adresse: Carl Jacobsensvej 25
Postnr. & by: 2500 Valby
Land: Danmark
Telefon: +45 77 30 03 00
Fax: +45 77 30 03 01
E-mail: hostmaster@idg.dk

Navneservere:
ns.tjantik.dk WA20-DK
ns2.tjantik.dk WA20-DK

-hvor slår man et .nu domæne op? - fx b-one.nu? (leder efter deres telefon-nummer)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:31 #1
http://www.enavn.dk/ skulle være lidt muligheder inklusiv *.nu
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:31 #2
nevermind fandt det:
http://www.nic.nu/

-Technical Information for b-one.nu
Status:  Active
Incept date:  2001-11-13 04:53:00
Expiration date:  2003-11-13 04:52:54
renew
Technical Contact for b-one.nu
Hostmaster Funktionen
hostmaster@b-one.nu
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3. tv.
Copenhagen DK-2100 DK
Voice: +45 7020 5872
Fax:

Name Servers for b-one.nu
Name Server 1:
ns.locuples.com
Name Server 2:
ns2.locuples.com
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:31 #3
hehe okay, det er alligevel kun 10 points :) Tak for den hurtige indsats!
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:34 #4
hmm faktisk havde du ikke fortjænt det :P - der er ingen whois - kun check om de er ledige... men jeg er ligeglad, for jeg har fundet det jeg skulle vide :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:37 #5
sorry, havde jeg ikke lige set.... vil du have dine point igen ?
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:37 #6
nah behold du dem bare :)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:38 #7
men: lov mig du aldrig køber web-hosting ved b-one :)
De er nogle idioter derinde, og de er mere nede end de er oppe lol!
(faktisk er det ikke sjovt overhovedet - har kostet mig flere penge end jeg har lyst til at tænke på!)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:40 #8
*GG* ved jeg godt.... bruger selv wannafind.dk, kanon service, som holder hvad de lover alle pengene værd
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:41 #9
helt enig - bruger også wannafind - men skulle prøve noget nyt, da wannafind er liiiiidt dyr! - B-one var bare et dårligt valg :( :( :(

-De burde fandme advare folk med at de førhen bare var en CS-Klan der tilbød hosting - nu tager de penge for mangel på samme!
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:44 #10
*GG* ja, wannafind.dk koster lidt mere, men det ved man hvad er, og det vil jeg godt betale de par basseøre ekstra for at kunne sove med god ro i sindet :)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:46 #11
ja, det ved jeg NU - men trode ikke i mine vildeste fantasiér at nogen ville tage penge for et SÅ ringe produkt.

-er også ligepludselig meget glad for min wannafind konto :)

Jeg har fundet B-One's telefonnummer - men de skriver på deres side at de ikke kan kontaktes via telefon - kan man mon tillade sig at ringe alligevel og kræve sine penge tilbage?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:49 #12
Jeg ville da helt klart ringe om de skriver du må eller ej.

du skal huske at du skal finde de ting du ikke mener de overholder som de lover på deres side, for at kunne kræve pengene tilbage..... ( evt. screenshots ) ikke sikkert de godvilligt gør det, men en trussel om at blande en advokat/forbrugerrådet ind i sagen plejer at gøre dem nemmere at snakke med :)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 19:50 #13
hmm faktisk ikke en dårlig ide :) Vil helt klart lige lave en del screenshots af deres side :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 19:52 #14
skal man altid..... da det er lidt svært at modbevise et screenshot..... endvidere plejer de når de høre navnet advokat at overgive sig, da det er for dyrt for dem at føre en sådanne sag. med risiko for at tabe
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 20:13 #15
Nedtur :(
De har skrevet i deres forretningsbetingelser at forudbetale abbonenter ikke tilbagebetales.
og at de ikke kan holdes andsvarlig for tab som følge af manglende adgang til tjænester...
Faktisk det eneste jeg kan komme i tanke om de ikke har overholdt, som de ikke har garderet sig imod i forretnings aftalen er at:

15. Kontakt
B-one tilbyder ikke telefonisk kontakt, alle support spørgsmål
besvares via mail og altid indenfor 24 timer. Alle spørgsmål
relateret til salg og regnskabs besvares indenfor 24 timer i
hverdage.

-nogle gange er der gået flere dage inden vi har hørt fra dem, og i nogle tilfælde har de helt ignoreret et support-indlæg i deres elendige system - de sagde bare "åh nej, så må der jo være sket en fejl et sted" eller noget i den stil - bare fordi vi skrev noget om at de var nede, og at de sikkert var trætte af at høre om det...

Latterligt!
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:16 #16
ja den du har fundet frem der, kan du ikke komme langt med.... men hvis deres services ikke overholdes, eksempelvis at de har en nedtid på cirka 10%, vil jeg nu mene at der er mulighed for at få de penge igen, det kommer jo så også an på hvor mange penge du har spildt på dem, om det kan betale sig at gøre noget ved dette.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 20:17 #17
Det er kun ca 500 kr - For mig er det dog mere princippet ved at man kan tillade sig at tage penge for et SÅ dårligt produkt.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:19 #18
ja, det er jo ikke så meget.... men kan følge dig i det med princippet, havde samme problem med et partner program, det var også kun 1500 kr. de skyldte mig, men der røg advokat og politi anmeldelse på dem, og pluselig ville de lave et forlig *GG*
Avatar billede angelenglen Nybegynder
07. marts 2003 - 20:20 #19
lol kunne måske være jeg skulle overveje det en gang mere :)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2003 - 20:22 #20
*GG* blev ret hæftigt, de begybdte at hænge mig ud her på E som dårlig bruger og alt muligt.... og så slog det klik for mig, så skulle jeg have mine penge koste hvad det ville *GG* har dog fået slette de indlæg og jeg fik 66,66 % af mine penge for at trække sagen tilbage :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
09. marts 2003 - 22:16 #21
Her er så en historie fra det virkelige liv med b-one, som jeg har pastet fra deres supportside. Den bliver bedre og bedre jo længere man læser.

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 26-02-2003 18:16:17

Hej.
Jeg har oplevet at webstedet har været nede både i går aftes og lige nu. Er der udsigt til bedring af dette??

Server nede. : B-ONE DANMARK MN

Skrevet den 27-02-2003 09:15:35

Hej Torben

Vi havde desværre lidt problemer igår, da vi er igang med en større opgradering af vores servere.
Vi beklager meget.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 27-02-2003 13:23:19

Hej Support.
Helt i orden. Men hvornår kan man regne med stabil drift igen? Jeg kan se at siden ikke er tilgængelig i øjeblikket?

Jeg er ved at lave et seriøst websted, hvor stabilitet vil blive prioriteret højt.

Med venlig hilsen
Torben

Server nede. : B-ONE DANMARK MN

Skrevet den 27-02-2003 13:28:20

Hej Torben

Det skulle være rettet meget snart.
De er ved at lægge nogle nye kerne ind i vores servere.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 05-03-2003 20:06:33

Hej Support.

Nu kan det altså snart være nok. Nu har jeg ikke kunnet komme ind i phpmyadmin hele eftermiddagen!

Får i snart styr på jeres ting eller hvad???

Med venlig hilsen
Torben

Server nede. : B-ONE DANMARK RD

Skrevet den 05-03-2003 20:08:17

Hej Torben

Hvad bruger du af login ?

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 05-03-2003 21:51:15

Jeg går ind på http://phpmyadmin.toflo.dk, og bruger mit login som er toflo_dk

Server nede. : B-ONE DANMARK RD

Skrevet den 05-03-2003 21:52:11

Hej Torben

Der er godt nok massive serverproblemer lige nu , men er det et generalt problem ?
Du får lige beskeden vi sender ud i øjeblikket :
Vi er godt klar problemet og beklager ulejligheden, serverne er pt. nede men vil være på vej op igen hurtigst muligt,
Vi frygter det er et "Denial of Service" angreb fra folk der vil have vores servere til at gå ned, hvilket er lykkedes indtil videre.
Vi gør alt hvad vi kan for at få alting op igen.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 06-03-2003 22:29:47

Så er den gal igen!

Server nede. : B-ONE DANMARK JK

Skrevet den 06-03-2003 23:03:24

Hej Torben,

Vi er klar over problemet og gør hvad vi kan for at løse det. På nuværende tidspunkt er det kun PHP sider der er problemet med og vi forventer at det er løst i løbet af natten.
Vi beklager nedetiden

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 06-03-2003 23:04:53

Hmmm...
Min side er en asp-side.
Mvh
Torben

Server nede. : B-ONE DANMARK JK

Skrevet den 06-03-2003 23:29:49

Hej Torben

Det beklager vi, vi havde netop fået info fra vores programmører at det kun var php, vi har givet beskeden videre, og håber at vi kan få det op og kører igen hurtigts muligt for dig.

Med venlig hilsen / Best Regards

SUPPORTEN
----------------------------------
B-One ApS
Teglværksgade 8, 3 sal
DK-2100 København Ø

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.nu
---------------------------------

Server nede. : Torben Frandsen

Skrevet den 09-03-2003 18:37:11

Hej support.

Nu er jeg lige kommet hjem fra weekendophold, og skal til at arbejde med mn hjemmeside.

Jeg kan ikke se hjemmesiden, jeg kan ikke logge på min ftp, OG NU VIRKER MIN MAIL SGU HELLER IKKE!

I får 3 døgn til at bringe tingene i orden, ellers vil jeg have mine penge tilbage!

Hilsen
Torben
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2003 - 23:19 #22
*LOL* finere service der *GG*
Avatar billede tofferman Nybegynder
10. marts 2003 - 00:06 #23
Nu virker deres egen hjemmeside www.b-one.nu sgu heller ikke mere he-he... Når de ikke engang kan holde deres egen side i gang, må jeg hellere skifte med det samme. Har bestilt plads hos Wannafind.
Avatar billede angelenglen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:08 #24
det er første gang at deres egen side ikke virker, og samtidig at min gør.
en meget mystisk situation. -men hvis jeg kender dem ret er min side nede om en times tid *sigh*
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2003 - 00:09 #25
*GG* ja, håber du får det bedre hos wannafind.dk, jeg er ihvertfald fuld tilfreds med dem :)
Avatar billede angelenglen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:11 #26
også mig!
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
10. marts 2003 - 00:35 #27
Det sjove er bare, at uanset hvornår man brokker sig, får man altid beskeden at de er ved at opgradere deres servere .. Jeg får den samme HVER gang .. med al den opgradering må de ha' de bedste servere i hele verdenen, og jeg forstår ikke, hvorfor de så alligevel ikke kan få dem til at køre .. Sidst der var noget galt med min side var det pga at de var ved at sætte ny ram i .. fair nok. Men 6 timer efter var min side STADIG ikke oppe ... det må godt nok være nogle store ram, eller også har de ram lager i kælderen og serverne står på 32423423. sal .. UDEN elevator. Jeg tilbød så selv at komme fra Jylland til Kbh for at skifte rammen, da det sikkert ville gå hurtigere .. fik dog ikke noget svar på den lol
Avatar billede angelenglen Nybegynder
10. marts 2003 - 11:12 #28
jeg syntes det er max provokerende, at hvis man er bare lidt negativ i sit support-indlæg, har de en tendens til at deres system "glemmer" at svarer. -For hver gang jeg brokker mig over at mit support-indlæg bliver ignoreret, siger de bare "support-indlæg? hvaffor support-indlæg? det må være gået tabt i vores (ellers perfekte!) system"
Avatar billede birgittejensen Nybegynder
10. marts 2003 - 14:47 #29
Deres ellers perfekte system, som de bruger sådan ca 23 timer i døgnet på at opgradere ... Hvor meget kan en server egentlig opgraderes? lol
Avatar billede tofferman Nybegynder
10. marts 2003 - 21:42 #30
Sjovt nok kan jeg ikke længere lukke supportsiden op. Det er søreme godt at jeg har gemt mine mails med linket til den, samt pastet det hele ind i et Word-dokument i går aftes.
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
10. marts 2003 - 21:49 #31
birgittejensen -> En server kan opgraderes MANGE gange, især når man tager udgangspunkt i at deres server er en 80486/DX2 33 Mhz, så kan der opgraderes mange gange ;)

- Rasmus!
Avatar billede tofferman Nybegynder
10. marts 2003 - 22:01 #32
Måske er den gal med deres router *G*
Avatar billede angelenglen Nybegynder
10. marts 2003 - 22:04 #33
måske er den gal med deres liv?
http://www.psycotics.dk/images/b-one_corrected.jpg
Avatar billede trexy Nybegynder
30. marts 2003 - 17:03 #34
Hvad havde I regnet med, til den pris skal systemet sku da være ustabil. Et "seriøs" hosting sted tager mindst 100 kr. for samme service, og så kan man nok tænke sig til der er noget galt, ellers tjener de andre for mange penge. Vælg selv hvilken I tror på!!
Avatar billede simon_noah Nybegynder
30. juni 2003 - 17:19 #35
æv de point ville jeg gerne have men desværre kan jeg kun sige at deres service er lige til skraldespanden... lortehotel.. bestilte oprettelse af hotel mm d-3/6 og har betalt mm men det er f.. ikke oprettet endnu.. undskyldninger såsom du har sørme ikke faxet dit domæneformular osv osv  GU har jeg så har flere kvitteringer for det..  men det var så sidste gang jeg købte ved dem...
Avatar billede zacker Nybegynder
15. juli 2003 - 12:37 #36
Jeg har webside hos b-one. Jeg har absolut ingen problemer med dem på nogen måde. Jeg har brugt alt lige fra hurtig download, phpmyadmin, mysql, php, support, etc. Jeg har ikke haft probs med noget som helst af det. Det virker som et rigtigt fint firma for mig.

Ellers skulle i måske prøve www.cubehosting.dk <-- det skulle også være ret godt.
Avatar billede Slettet bruger
15. juli 2003 - 15:33 #37
zacker>> jeg holder mig vist bare til det jeg kender og jeg ved jeg kan stole på.... nu har jeg eterhånden haft wannefind.dk længe og de har endnu ikke kunne skuffe mig på nogle punkter.... jeg ved perfektion er uopnåeligt, men de grænser efter min mening godt til det.

mvh.
questis
Avatar billede oleoldhoj Nybegynder
20. september 2004 - 19:32 #38
jeg ved ikke om det er det rigtige forum at skrige sin fortvivlese ud.

Jeg har B-one (ligesom en virus) Jeg har opsagt mit domaine hos dem, men det betyder ikke at man ikke forsætter med at få opkrævninger - tillad mig at sige det - b-one er famdme ubehagelige.

sagens akter i tidslinie

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 00:28:36

Jeg vil gerne opsige mit domæne og webhotel - det drejer sig om www.theopengame.com
Jeg bemærker nu, at der var 3 måneders opsigelse hvilket jeg ikke var klar over. Da jeg ikke bruger domænet til noget ønsker jeg at opsige det hurtigst muligt.

Mvh og tak for god og stabil hosting for denne gang.

Ole Oldhøj

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 21-08-2004 12:35:47

se veligst vores FAQ for svar:
http://www.b-one.net/static/support-faq.jsp?category=general&number=4

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 14:48:03

Var der uklarheder i min opsigelse ?

Jeg kan bestille og betale over nettet, så kan jeg vel også opsige over nettet ?

mvh Ole Oldhoj

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 21-08-2004 15:20:48

efter at have læst jeres forretningsbetingelser kan jeg konkludere at hvor brevet skal stiles hen ikke ligge i forretningsbetingelserne - jeg formoder at brevet skal stiles til.

b-one.net
Esromgade 15 opg.1, 4 sal
DK-2200 KBH N

har jeg ret ?
eller ligger som der står på krak.dk

http://www.krak.dk/scripts/soegning/krakdk_soegning_resultatside.asp?pub_id=KVWW&data=k&formnavn=normal&Map_left=&Map_right=&Map_top=&Map_bottom=&VIRK=+&navn=b-one&vej=&HUSNR=&POSTNR_FRA=&BY=&tlf=&firma=Find+firma

B-One
Nybøllevej 5
2765 Smørum
tlf: 26178209

(Venligt opdater Krak.dk + evt. registrer jeres telefon nummer)

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK KH
Skrevet den 22-08-2004 14:39:53

Hej
se kontakt info her:
http://www.b-one.net/static/info-contact.jsp

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

Opsigelse af domæne : Ole Oldhøj
Skrevet den 22-08-2004 20:32:49

jeg vil sådanne set ikke være besværlig, jeg vil bare gerne opsig mit abbonoment - så kan vi ikke bare lukke sagen her

på forhånd tak
Ole Oldhoj

og jeg glæder mig til at blive kunde hos jer igen, når min økonomi er oppe og stå igen - jeg føler ikke jeg har råd til at betale den.

******************************************************************

Hurraaaaa - jeg er opsagt eller hvad ?
*********************************************************************

Opsigelse af domæne : B-ONE DANMARK AS
Skrevet den 23-08-2004 10:30:09

Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

herefter går der et rum tid hvorefter jeg får en ny rykker

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 11:22:54

jvf. jeres brev

http://www.b-one.net/show_sup.php?lang=da_DK&code=xhCvDparxx

har jeg fået den opfattelse at jeg har opsagt theopengame.com og formoder at
det er et uheld at den er smuttet igemmen jeres regnskab/admin -

på forhånd tak

Ole Oldhøj

>Ole Oldhøj
>
>Vi har registeret et skyldigt beløb på DKK 266,25 vedrørende ordre nr.
>44314 dækkende ydelser tilknyttet domænet theopengame.com.
>
>Faktura(er) kan ses i kontrolpanelet, som kan tilgås via nedenstående
>link:
>https://www.b-one.net/admin/
>
>Betalingen kan foretages online via nedenstående link og skal betales
>inden d. 12-09-04:
>https://www.b-one.net/pay.do?ocode=HgKmkOFgzrceEefw
>
>Såfremt du har betalt det skyldige beløb indenfor de sidste dage, skal
>du blot se bort fra denne e-mail.
>
>For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig snarest
>indbetale beløbet. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
>omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 12-09-04.
>
>Med hensyn til rykkere henviser vi til vore forretningsbetingelser.
>
>Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
>kontrolpanel, at vi har Deres korrekte adresse.
>
>Med venlig hilsen
>
>SALGSAFDELINGEN
>------------------------------------------
>B-one ApS
>Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
>DK-2200 København N
>
>Fax-nr. +45 7020 5872
>-------------- www.b-one.net -------------

_________________________________________________________________
Opret en gratis Hotmail-konto http://www.hotmail.com med udsigt til 250 MB
lagerkapacitet

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 06-09-2004 13:57:18

se jeg har ikke fået min bekræftigelse på at mit aftale er opsagt.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:05:48

hej

vi har ikke modtaget nogen skriftlig opsigelse fra dig, hvorfor du ikke har modtaget nogen bekræftelse.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 11:32:44

nej har i læst jeres egen besked til mig ?

I skriver

******************************************************
Hej,

Du modtager bekræftelse på din opsigelse så snart den er blevet behandlet.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

*****************************************************

Jeg formoder at det betyder at i sender mig en opsigelse eller tager jeg fejl.

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 11:41:36

Hej Ole,
Bekræftelser på opsigelser udsendes fra en anden afdeling, men de bliver naturligvis kun udsendt når der er modtaget en opsigelse som de kan behandle.

Har du ikke modtaget beklræftelse, betyder det at din opsigelse ikke er modtaget.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 14:54:33

jeg har lidt svært ved af fatte jeres brev.

1. Jeg har opsagt mit domaine
2. I har bekraftet at i har modtaget min opsigelse
3. derefter er der gået ged i det

... hvad betyder det for mig lige nu - er mit domaine opsagt ? eller er det ikke ?

RE: Betalingspåmindelse : B-ONE DANMARK RM
Skrevet den 07-09-2004 15:03:06

Hej,

Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.

Med venlig hilsen / Best Regards

----------------------------------
B-One ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax.: +45 7020 5872

Web-site: http://www.b-one.net
---------------------------------

RE: Betalingspåmindelse : Ole Michael Oldhoj
Skrevet den 07-09-2004 15:17:04

jamen så er alting jo i den skønneste orden

Med venlig hilsen / Best Regards

Ole Oldhøj

**************************************************
BEMÆRK DERES SVAR
Vi har ikke bekræftet at den er modtaget - der står at du modtager en bekræftelse når den er behandlet - men før vi kan behandle noget skal vi jo modtage det.
jeg anser ikke mig selv for at være fattesvag - men hvad er det de siger ?

oki der gåe en rum tid igen

Rykker-dato: 20-09-04
Reference: theopengame.com

Din manglende betaling af ordre nr. 44314.

Vi havde pr. 13-09-04 ikke modtaget betaling af det udestående beløb på
din ordre.

For ikke at påføre dig yderligere omkostninger beder vi dig indbetale
beløbet snarest. Vi gør opmærksom på, at du må regne med yderligere
omkostninger, hvis beløbet ikke er indbetalt inden d. 28-09-04.

Varebetegnelse: Beløb i DKK

Skyldig saldo på ordre DKK 266,25
Rykkergebyr (faktura nummer 168066) DKK 100,00
------------------------------------------------------------
Ny skyldig saldo i alt DKK 366,25
============================================================

Betaling af udestående skal gøres via Internettet på følgende url:
https://www.b-one.net/(oki det får i ikke da det indeholder passwords)

Klik på ”faktura” under kontrolpanelet hvor samtlige fakturaer på din
ordre kan ses, og hvor betaling af udestående ligeledes kan gøres fra.

Husk også at kontrollere på vores hjemmeside (www.b-one.net) under
kontrolpanel, at vi har Deres korrekte e-mail-adresse.

Hvis du ikke har mulighed for at foretage betalingen online via
betalingskort, da kan betaling også gøres via homebanking:

Giroindbetalingsnummer: +71<000000001680669+82016384<

Med venlig hilsen

SALGSAFDELINGEN
------------------------------------------
B-one ApS
Esromgade 15, opg. 1, 4. sal
DK-2200 København N

Fax-nr. +45 7020 5872
-------------- www.b-one.net -------------

************************************************************

er der nogle der fatter hvordan man melder sig ud ?

deres LOGO ER 80.000 har allerede gjort det -OG DE KAN IKKE MELDE SIG UD AF B-ONE