Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. marts 2003 - 17:53 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

taskmgr.exe PROB.

MIN PC ER BLEVET HALV DØD,JEG KAN SE I JOBLISTE AT EN PROCES BRUGER HELT VILT,DEN HEDDER TASKMGR.EXE MEN HVAD GØR DEN, OG HVAD SKAL DEN BRUGES TIL JEG KAN IKKE SLETTE DEN SÅ DEN MÅ VÆRE MEGET VIGTIG -HÅBER IKKE DET ER NOGET MED VIRUS.
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 17:54 #1
Det er joblisten, men jeg sq ikke lige sige hvorfor den taget så mange resourcer
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 17:55 #2
Men prøv at scan din computer på www.housecall.antivirus.com en online virus scanner
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:02 #3
Det er en virus eller et spyware program

Scan din computer med et antivirus
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:02 #4
Hvad mhz osv er din computer
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 18:05 #5
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. marts 2003 - 18:31 #6
SVAR:MIN PC ER EN 500mhz-JEG HAR LIGE SCANET MED AdAware DEN FANDT NOGET DER HEDDER ALEXA ,DEN SKULLE HA NOGET AT GØRE MED AT NÅR MAN DOWNLODER FRA MICROSTOFT SIDER KAN MAN FÅ SÅDAN EN.DET HJALP IKKE NOGET DEN SVINGER FRA 5-45% PÅ CPUEN. LIGE NU ER JEG I GANG MED AT SCANNE MIN PC MED NORTON VENDER TILBAGE NÅR DEN ER FÆRDIG.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 18:54 #7
ok
Avatar billede geforce3 Praktikant
08. marts 2003 - 18:56 #8
Det kan være virusen er sluppet forbi din norton, og de nyere vira'er sletter nogle filer fra norton så den ikke længere er i stand til finde den virus der ligger på din computer. Så derofor scan med www.housecall.antivirus.com
Og du behøver ikke skrive med stort, vi kan fint læse hvad der står alligevel:)*S*
Avatar billede speakfreak Nybegynder
08. marts 2003 - 19:12 #9
Han´har sikkert gelmt CapsLock

yamaha24 Stort i tekstsprog betyder at man skriger/råber, derfor er det forbudt at skrive længere tekster med stort på eksperten!
Avatar billede johnstigers Seniormester
08. marts 2003 - 19:25 #10
forbudt og forbudt - det er PÆNT ikke at skrive med stort i længere tekster :)
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
08. marts 2003 - 22:12 #11
OK så skriver jeg med småt, det var nu ikke for jeg havde glemt CapsLock hvis du ellers kigger i overskriften,det er både småt og stort.At jeg skriver med stort var bare for at få lidt opmærksomhed på et prob,og det virkede jo, men nok om det. Norton fandt ingen prob. heller ikke housecall men jeg fandt selv løsningen på prob.Der var var opdateringhastigheden den var sat til max i taskmgr.exe den satte jeg ned .Ellers tak for OPMÆRKSOMHEDEN på mit prob.
Avatar billede speakfreak Nybegynder
09. marts 2003 - 00:00 #12
Ikke for at klage, men hvorfor får geforce point, enten skal du give dig selv eller halvrere dem...
Avatar billede johnstigers Seniormester
09. marts 2003 - 14:18 #13
""HVAD GØR DEN, OG HVAD SKAL DEN BRUGES TIL"" - det svarede geforce3 på. Læs venligst hans svar
Avatar billede yamaha24 Nybegynder
09. marts 2003 - 14:49 #14
Til speakfreak,geforce3 svarede på sådan set på mit spørsmål så derfor får han point,det kan ikke være så svært at forstå
Avatar billede pouls Juniormester
31. december 2007 - 09:43 #15
Nej tsakmgr.exe er ikke en virus men Windows egen joblisten og når man bruger joblisten vil den bruge en den % til at kører sig selv se mere på http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_Task_Manager
Avatar billede pouls Juniormester
31. december 2007 - 10:25 #16
Hej igen undskyld men jeg tog fejl taskmgr.exe kan åbenbart godt være en virus eller spyware det har åbenbart noget med hvor den er placeret på harddisken.