Avatar billede tazco Nybegynder
09. marts 2003 - 15:38 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

SetHandleContext

Jeg har pludselig mødt følgende meddelelse, hvilket gør at jeg ikke kan installere diverse programmer.

The procedure emtry point SetHandleContext could not be located in the dynamic link library KERNEL32.dll

Hmm... Hva ****** kan der være sket?

- Og hvordan kan man evt. få løst dette program?

Svar udbedes hurtigst muligt tak.

Venlig hilsen Tazzy
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2003 - 15:45 #1
prøv med en Repair

1:Det første du skal gøre er at boote op på din Windows XP/2000 CD, husk at din bios skal stå til at være first bootdevice cdrom.
Når den har installeret nogle foreløbige filer skal du;

2: springe det første tilbud om repair i Consolemode over og fortsætte din installation (nyinstallation)

3: Nu kan du så vælge hvilket drev din nye installation skal ligge på og her er det gerne dit C drev.

4: Og nu fortæller den dig der er et styresystem på dette drev og om du vil slette det (L) eller du vil lave en repair (R) - det er her du skal trykke på R.

5: Og du vil nu se at den laver en helt ny installation men det dejlige er bare den beholder alle dine indstillinger og dit skrive bord intakt men nu har du sluppet for alle dine fejl og mangler.
Avatar billede tazco Nybegynder
09. marts 2003 - 16:01 #2
Oki det vil jeg prøve

Tusind tak for det hurtige svar.

Jeg er først blevet tilmeldt dette forum i dag og det er da alt for sent kan jeg se :D

Vi snakkes ved .

Taz^ Out.
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2003 - 16:10 #3
hej, da du er ny på E. og da du allerede har accepteret mit svar, kan jeg ikke lade være med at gi' dig et råd! Vent med pointuddeling til du ser om rådet virker - så ved du det til næste gang ;o)

Takker for pointene..

http://www.ebruger.dk/profil.asp?bruger=retaxes
Avatar billede tazco Nybegynder
09. marts 2003 - 16:17 #4
Ups ;)
Ja så bliver jeg vist hurtigt en fattig man :)
Nå ja så har jeg lært TO ting i dag ;o)
Hehe.

Taz^out
Avatar billede retaxes Nybegynder
09. marts 2003 - 17:09 #5
gid alle tog det på den måde, så kommer man langt i tilværelsen ;o)