Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2003 - 15:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl ved lukning.

Når jeg lukker min Outlook ned får jeg følgende fejl:

Microsoft Virtual Basic

Compile error in hidden module: AutoExec

OK / Hjælp

Hvorfor gør jeg lige det? Og vigtigst hvordan kommer jeg af med den fejl?
Avatar billede perj Nybegynder
12. marts 2003 - 15:22 #1
Geninstaller outlook, og hvis det ikke hjælper skal du køre køre en reparationsfil (pst). se her:
Om Reparationsværktøj til Indbakke
Hvis du ikke kan åbne din privatmappefil (.pst) eller offlinemappefil (.ost) eller tror, at .pst- eller .ost-datafilen er beskadiget, kan du bruge Scanpst.exe, dvs. Reparationsværktøj til Indbakke, til at diagnosticere og rette fejl i filen. Scanpst.exe scanner kun .pst- eller .ost-filen og sikrer, at filstrukturen er intakt. Postkassen på Microsoft Exchange-serveren scannes ikke.

Scanpst.exe installeres, når du installerer Microsoft Outlook, og placeres på:

drev:\Programmer\Fælles filer\System\Mapi\1030\

Se Hjælp-filen, Scanpst.hlp, på samme placering, hvor du kan finde detaljerede oplysninger om kørsel af værktøjet.

Bemærk!  Du kan bruge Scanost.exe, dvs. programmet .ost-integritetskontrol, hvis du modtager fejlmeddelelser, når du synkroniserer .ost-filen med Exchange-serveren.
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2003 - 15:04 #2
Der kommer stadig fejl... lettere irreterende for at sige det mildt :(
Avatar billede Slettet bruger
08. juni 2003 - 17:47 #3
Lukker som