Avatar billede ctd Nybegynder
09. april 2003 - 19:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

opskrift på Kande

hmmm... er måske ikke set rette sted at stille dette spm, men here goes:

Er der nogen der kender opskriften på Kande? den der med Porter osv, og evt. hvordan man laver den/det!

"måske for at den passer til kategorien: smid et link til opskriften og hvordan den mixes"!

//CTD
Avatar billede bredker Nybegynder
09. april 2003 - 19:41 #1
der er lige så mange opskrifter som der er værtshuse
de fleste har deres egen opskrift som de kalder kanden
Avatar billede jefa Nybegynder
09. april 2003 - 21:44 #2
Der er en som jeg får ofte som vi kalder nonneblod
1 Porter
1 alm. øl
1 citronvand
1 snaps
1 Pernod
ellers er her en del andre

90'er Kande
Vodka, Gin, Rom, Tequila, Johnnie Walker, Rød Sodavand, Appelsinvand

Anna's Kande
3 × Malibu, 3 × Gin, Cocio

Bjarne's Kande
Rom, Malibu, Snaps, Creme de Banane, Apricot Lime, 2 × Appelsinjuice

Brand I Kanden
2 × Jægermeister, 2 × Gin, 2 × Vodka, 2 × Snaps, 2 × Rød Sodavand

Brødrenes Kande
3 × Vodka, 2 × Gin, Parfait Amour, Blue Curacao, 2 × Appelsinjuice

CacaoKanden
3 × Vodka, 3 × Bailey's, Cointreau, 2 × Cocio

Den Grønne Kande
3 × Martell, 3 × Pisang Ambon, Blue Curacao, Lime, 2 × Grape

Elvis Kande
2 × Vodka, 2 × Bacardi Lemon, Malibu, Rød Sodavand, Cola

En På Kanden
2 × Rom, 2 × Malibu, 2 × Gin, 2 × Vodka, 2 × Southern Comfort, Creme de Banane, Grenadine, Rød Sodavand, Appelsinjuice

Englevand
Vodka, Southern Comfort, Rom, Malibu, Appelsinjuice, Rød Sodavand

Falladen By Night
Malibu, Pernod, Snaps, Pisang Ambon, Apricot Lime, Lemon, Rød Sodavand

Filur Kande
3 × Gin, 3 × Vodka, Rød Sodavand, Appelsinjuice

Gammel Have Kande
3 × Vodka, 3 × Creme de Banane, Lime, 2 × Appelsinjuice

Going Strong
Vodka, Pernod, Snaps, Gammel Dansk, Apricot Lime, 2 × Rød Sodavand

Granat Ævle
6 × Vodka, Æblejuice

Kursk Kande
3 × Cuba Caramel, 3 × Vodka, Lime, Appelsinjuice, Rød Sodavand

Megabjørn
3 × Vodka, 3 × Blue Curacao, 2 × Sprite

Milk Shake
2 × Cuba Caramel, Bailey's, Kahlua, Charles House, 2 × Cocio

Motor Kanden
3 × Gin, 3 × Bailey's, 3 × Vodka, 3 × Rom, 3 × Kahlua, 3 × Creme de Banane, Lime, 2 × Cocio

Stiv Færing
8 × Vodka Currant, Cola

Storebror
5 × Vodka, Rød Sodavand, Blue Curacao

Trafikminister
2 × Vodka, 2 × Snaps, 2 × Jægermeister, 2 × Rød Sodavand
Avatar billede jefa Nybegynder
09. april 2003 - 21:48 #3
Avatar billede ctd Nybegynder
11. april 2003 - 16:58 #4
takker, det skal nok blive sjovt at komme igennem de opskrifter :p