22. april 2003 - 12:28 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

WJView-fejl

Hvad betyder flg. fejlmeddelelse og hvordan rettes den??

WJView-fejl
FEJL: Main kan ikke udføres.: Den angivne fil blev ikke fundet
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2003 - 16:21 #1
http://www.computing.net/windowsxp/wwwboard/forum/59647.html
Desuden har jeg fundet noget om en reklameside, så du må nok hellere tjekke for Spyware:
http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download
22. april 2003 - 19:22 #2
Fromsei,
Nu er jeg en mega IKKE nørd til PC... Hvad er SPYWARE... Og skal jeg bare slette den fil eller hvad???? Pls help...
Avatar billede fromsej Praktikant
22. april 2003 - 19:30 #3
www.spywarefri.dk , der kan du læse om emnet.
Det jeg lige har læst mig frem til er at du nok skal hente Spybot eller Ad-aware til at prøve at fjerne det.
Prøv at bruge Start->Søg wjview , og slet det du finder der.
http://download.com.com/3000-2144-10045910.html - Ad-aware.
Hvis det ikke hjælper efter en genstart, så kigger vi på det.
Ad-aware er nok den nemmeste at have med at gøre.
23. april 2003 - 14:59 #4
Har prøvet at slette filen som blev fundet da jeg søgte... Men den gendannes når PC bliver rebootet... Jeg har downloaded ad-aware og kørt det program, men det ser ikke ud til at det har fjernet fejlen...
Avatar billede fromsej Praktikant
23. april 2003 - 15:33 #5
Du skal deaktivere "systemgendannelse" inden du fjerner den, desuden skal du nok fjerne den fra fejlsikret tilstand.
Avatar billede fromsej Praktikant
23. april 2003 - 15:42 #6
Har du mod på det, så kan det være du skal en tur omkring Regedit.
Start->Kør regedit.
Så trykker du redigér->Søg wjview.
Slet den nøgle den finder og tryk <F3> slet næste nøgle med wjview tryk <F3> osv. indtil den fortæller dig at søgningen er afsluttet.
Dette er lidt mere "farligt" end de andre løsninger, så jeg håber ikke det bliver nødvendigt.
P.S
Hvorfor afviser du mine svar inden dit problem er væk?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. april 2003 - 15:56 #7
http://bizforums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/0,,0xc3e3cdec06f1d61190050090279cd0f9,00.html - Foreslår opdatering af Windows.
http://www.freelists.org/archives/windows2000/12-2002/msg00097.html - Installer Java virtuel machine.
24. april 2003 - 10:16 #8
har kørt ad-aware igen... men det fjerner ikke problemet... ved ikk eom jeg tør det regedit... hvad kan der ske?? Men jeg er faneme snart træt af den fejl... :-) Grunden til at jeg afviser dine svar er vel at vi ikke har fundet en løsning endnu... Hvis jeg trykker accapter, får du jo mine point, og kan i princippet bare smutte :-)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. april 2003 - 16:31 #9
Jeg har nu ikke for vane at smutte før problemet er løst.*S*
Regedit kan få din PC til at tilte helt, så kun geninstallation hjælper, derfor siger jeg at det er sidste løsning.

Prøv at hente opdateringer, og evt Java virtuel machine inden du opgiver.
Jeg holder ud til den "bitre" ende, vi skal nok få løst det her.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. april 2003 - 16:35 #10
Jeg er lidt ked af dit svar på hvorfor du afviser.
Har du haft dårlige erfaringer med folk der bare smutter, eller stoler du ikke på jeg gider hjælpe dig?
Jeg er helt ligeglad med point, det vigtige for mig er at hjælpe så meget som jeg nu kan.
24. april 2003 - 21:24 #11
Vidste bare ikke hvordan systemet virkede... Men jeg stoler da på at du gider hjælpe... Jeg troede bare at man "lukkede" sagen ved at acceptere et svar... Men fuck nu det... Du skal ihvertfald nok få mine point... Jeg sætter pris på din hjælp.. Skal jeg downloade en java virtuel machine??? Hvad så end det er, og hvor finder jeg i givet fald sådan en ?? På forhånd tak!!
28. april 2003 - 12:42 #13
Hey igen... Har installeret og kørt java'en men det hjælper ikke på fejlen... er snart ved at være træt af den fejl...
Avatar billede fromsej Praktikant
28. april 2003 - 14:44 #14
Du skal afbryde systemgendannelse, og så prøve med Ad-aware eller Spybot igen.
Ellers kigger jeg på det senere.
Avatar billede fromsej Praktikant
28. april 2003 - 14:54 #15
http://bizforums.itrc.hp.com/cm/QuestionAnswer/1,,0x2da9e3ed7640d71190080090279cd0f9,00.html
http://forum.java.sun.com/thread.jsp?forum=8&thread=351762&tstart=0&trange=15
Du skulle nok lige få scannet for virus med det samme.
29. april 2003 - 10:05 #16
hmm. hvordan afbryder jeg systemgendannelse??? og hvad bestyder det for min PC??

Når jeg kigger på det link du skriver, står der flg.: "It was some advertisement that got downloaded called ebatesmoemoney maker. I deleted but wjview was still trying to open it. anyway"

Jeg kan tilfældigvis huske at jeg har haft samme program installeret, hvad gør jeg nu?
29. april 2003 - 12:07 #17
Hey igen :)
så er fejlen slettet... og det er BARE dejligt... Jeg brugte regedit metoden... Og fik i øvrigt fjernet et par andre irreterende programmer der bare ikke ville forsvinde... TAK!
Gider du ikke sende et svar, så du kan få lidt point :) Er der en måde jeg kan kontakte dig på, hvis jeg nu render ind i flere problemer?? På forhånd tak,
Michael
Avatar billede fromsej Praktikant
29. april 2003 - 12:25 #18
Godt det lykkedes.*S*
Du kan kontakte mig på ICQ eller mail, men det er bedre her på Eksperten, da andre måske også kan hjælpe eller få glæde af løsningen.
Kontaktinfo:
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=fromsej