Avatar billede look Nybegynder
01. maj 2003 - 20:17 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan man se hvem der har reg. et .dk domain

Jeg mener man engang på www.whois.dk via søgning på fx mitdomain.dk kunne se hvem der havde dette domain. Whois er tilsyneladende lavet helt om. Hvis jeg nu gerne vil vide hvem, der står bag et domain, hvor skal jeg så kikke?
Avatar billede delakuer Nybegynder
01. maj 2003 - 20:18 #1
dandomain.dk
b-one.dk
Avatar billede neontetra Nybegynder
29. september 2014 - 08:17 #3
Lad mig gøre det enkelt. Hvis du ønsker at vide, hvem der ejer et domænenavn og fra hvem var domænenavnet registreret, kan du besøge http://www.whoisxy.com/ og få en gratis whois opslag. Held og lykke.