Avatar billede mansword Nybegynder
11. maj 2003 - 17:21 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

mIRC, kick script

Hej!

Jeg skal bruge et lille mIRC script der reagerer på hvis der bliver skrevet '^^', og hvis der gør skal den pågældende person kickes.

Har absolut ikke ret meget forstand på mIRC scripting...

//Daniel
Avatar billede alienass Nybegynder
11. maj 2003 - 17:37 #1
/kick navnet
Avatar billede alienass Nybegynder
11. maj 2003 - 17:37 #2
eller er det: /*kick navnet
Avatar billede mansword Nybegynder
11. maj 2003 - 17:38 #3
æhm... jeg ville gerne have hele koden? Altså den skal reagere på "^^" og så kicke personen der skrev det...
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2003 - 19:31 #4
Brug www.nnscript.de sammen med mIRC, der er funktionen indbygget i, du vælger bare ordene, og deres konsekvens, så kører det. Iøvrigt det bedste irc script der findes efter min mening!
Avatar billede mansword Nybegynder
11. maj 2003 - 20:02 #5
noname script er noget værre lort, imo
Avatar billede popsy Novice
11. maj 2003 - 21:54 #6
øhhh, nå. Og hvorfor er det så lige du synes det?
Avatar billede mansword Nybegynder
12. maj 2003 - 10:33 #7
Fordi man samtidig med at man installerer det, er tvunget til at have en masse lort med. Jeg foretrækker enkle (simple) mIRC scripts, så jeg kun får hvad jeg har brug for.
Avatar billede popsy Novice
12. maj 2003 - 10:44 #8
Hmm, tror det er fordi du ikke rigtigt gider sætte dig ind i det. Du har jo rig mulighed for at fravælge de fleste funktioner, og undlade at bruge de andre. Men ok, enhver sin smag.
Avatar billede mansword Nybegynder
16. maj 2003 - 14:50 #9
spm lukket :(
Avatar billede drax Nybegynder
07. november 2003 - 10:04 #10
han ville jo bare have scriptet som er:

on *:text:^^*:#:{ kick $nick Do NOT use ^^ in my chan ! }
Avatar billede mansword Nybegynder
07. november 2003 - 10:17 #11
præcis!!
Avatar billede drax Nybegynder
07. november 2003 - 10:43 #12
heh :) jamen sig til hvis i skal have mere hjælp jeg kan altid findes på #loopz eller #testmax som er min bot chan. jeg scripter meget :)