Avatar billede fuldstop Nybegynder
09. juni 2003 - 17:51 Der er 1 løsning

ASPexec, batch og flere parametre.

Hvordan i hele hule hel......, kan man ovreføre flere parametre til en batchfil vha. ASPexec.
Jeg har i øjeblikket en aspexec-kommando som ser således ud:

Set Executor = Server.CreateObject("ASPExec.Execute")
  Executor.Application = "C:\Inetpub\wwwroot\Request.bat"
  Executor.Parameters = Request.ServerVariables("REMOTE_ADDR")
  Executor.ShowWindow = True
  strResult = Executor.ExecuteWinApp

Som overfører parametrene til batch filen som ser sådan ud:

cd C:\Inetpub\wwwroot\qstat25c\win32
qstat -q3s 62.212.75.131:20500 -R -of /Inetpub/wwwroot/rules/%1.txt -Ts /Inetpub/wwwroot/server1.txt
qstat -q3s 62.212.75.131:20500 -P -sort F -of /Inetpub/wwwroot/player/%1.txt -Ts /Inetpub/wwwroot/server.txt -Tp /Inetpub/wwwroot/player.txt

nu vil jeg gerne overføre en parameter til, således at ip'en 62.212.75.131:20500 bliver en variable styret af asp-filen, og således at ip'en bliver omdøbt til %2.

Hvordan skal det skrive i ASPexec-kommandoen?
Avatar billede fuldstop Nybegynder
09. juni 2003 - 18:39 #1
nå fandt selv ud af det, skulle gøres således:

Set Executor = Server.CreateObject("ASPExec.Execute")
  Executor.Application = "C:\Inetpub\wwwroot\Request.bat" & " " & add & " " & ip
  Executor.ShowWindow = True
  strResult = Executor.ExecuteWinApp

cd C:\Inetpub\wwwroot\qstat25c\win32
qstat -q3s %1 -R -of /Inetpub/wwwroot/rules/%2.txt -Ts /Inetpub/wwwroot/server1.txt
qstat -q3s %1 -P -sort F -of /Inetpub/wwwroot/player/%2.txt -Ts /Inetpub/wwwroot/server.txt -Tp /Inetpub/wwwroot/player.txt