Avatar billede uffe29 Nybegynder
15. juni 2003 - 10:30 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

LAN-spil til 8 årig (forslag)

Nogen der har gode forslag til LAN-spil for 8 årig dreng.

Han har RISK2
Avatar billede 85 Nybegynder
15. juni 2003 - 11:29 #1
Hvad med Heroes Of Might And Magic-serien? den har jeg brugt en del LAN tid på i årenes løb:) desuden er de heller ikke så voldige som feks. Counterstrike!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. juni 2003 - 11:29 #2
worms world party

wwp.team17.com
Avatar billede game_tracker Nybegynder
15. juni 2003 - 11:30 #3
Avatar billede janemil Nybegynder
15. juni 2003 - 11:34 #4
http://www.medieraadet.dk - om børn og spil
http://www.klubgame.dk - om spil til børn og klubber.

Generelt kan man sige at en 8 årig dreng kan spille alle spil bare der ikke er en masse man skal læse (de kunne godt, men de gider ikke).
Når jeg er på netcafe en gang i mellem er det altid små drenge som er de bedste. Man som forældre skal du tage stilling til om du vil lade din søn spille counter strike og andre voldelige spil.

Prøv at finde nogle af de gode sites som anmelder spil og se hvad der virker som noget du vil lade din søn spille.
Vold er dog et tilbagevendende tema i de fleste spil.
http://www.spilzonen.dk/content/anmeldelser.asp?type=1
Avatar billede uffe29 Nybegynder
15. juni 2003 - 12:06 #5
jeps...man kommer sgu ikke uden om volden idag....Bare kig på disney-film...der findes ikke en disney (1½ times film) som ikke indeholder vold

Jeg vil lige kigge lidt på det, men vil da gerne have flere forslag
Avatar billede skat3r Nybegynder
18. juni 2003 - 16:09 #6
hmm da jeg var otte spillede jeg cs... og jeg er ikke hjerne skadet som forskerene siger man brude være.... så jeg sys de skla spille cs... jeg kender 2 dreneg en på 6 og en på 9 år de spiller cs...
Avatar billede uffe29 Nybegynder
20. juni 2003 - 17:28 #7
smid lige et svar et svar alle mand
Avatar billede patrickkk Nybegynder
22. juni 2003 - 16:54 #8
http://www.littlefighter.com - rigtig sejt 2D kampspil, med japanske figure, lidt i stil med Dragon Ball (kan 8 årig drenge ikke li' det?).