Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 21:19 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Internet speed styring til programer

Med hvilket program kan jeg styre min speed til de forskellige programmer? Upload / download?

Eller hvorden gør jeg?
Avatar billede leif Seniormester
19. juni 2003 - 21:55 #1
Hvad præcis vil du gerne og hvorfor ???
Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 21:57 #2
Se jeg sidder med disse vidunderlige fildelings programmer.... og når man en gang i mellem gerne vil spille uden at skulle lukke skidtet ned.... ville det være fedt at kunne skruge lidt ned for uploaden så ens ping ikke lå på 10.000
Avatar billede leif Seniormester
19. juni 2003 - 21:58 #3
Fildelingsprogrammer, smid dem langt væk !!! De ødelægger din forbindelse !!!
Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 22:00 #4
Mailen er på vej....
Avatar billede sweepe Nybegynder
19. juni 2003 - 22:00 #5
Andre slukker dem bare... Hvis du bruger eMule kan du selv regulere. Hvilke Programmer drejer det sig om?
Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 22:02 #6
oDC
Avatar billede sweepe Nybegynder
19. juni 2003 - 22:04 #7
Hmmm, A hva?
Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 22:04 #8
Opera's Direct Connect (det største af dem ALLE) !!!
Avatar billede sweepe Nybegynder
19. juni 2003 - 22:06 #9
Nårh my bad... Så kan jeg ikke hjælpe dig lige pt
Avatar billede -gecko- Nybegynder
19. juni 2003 - 22:07 #10
nå... men er der ikke noget der kan styre flere programmer? Så sam IE DC MSN Kazaa o.s.v ... samtidig ?
Avatar billede punnishment Nybegynder
21. juni 2003 - 16:38 #11
hvad er forskellen på oDC og den almindelige DC?
maybe et link?
Avatar billede -gecko- Nybegynder
21. juni 2003 - 17:16 #12
Meget !!!

Mail: Zodiakallys@msn.com (messenger) for detailjer
Avatar billede -gecko- Nybegynder
04. september 2003 - 23:19 #13
.
Avatar billede neontetra Nybegynder
18. februar 2015 - 08:56 #14
Du kan downloade den internet hastighed accelerator. Det kan hjælpe dig med at kontrollere din download og upload hastighed. Når du har aktiveret en internet hastighed accelerator, kan du besøge http://www.scanmyspeed.com/and have en internet hastighedstest at kende din download og uppload hastighed. Held og lykke.