Avatar billede InboundCPH Novice
28. juni 2003 - 14:17 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

www.Intimdating.dk

Vi er ved at udvikle et nyt dating site som hedder Intimdating. Ideen er at skabe et "mødested for frisindede" et forum for folk der vil og tør udforske det sexuelle univers. Sitet skal fremstå som eksklusivt, brugervenligt og ikke vulgært.

Vi vil jo meget gerne ha noget input fra Jer (potentielle brugere). Det kunne være i form af ris/ros, ideer omkring features, eller lign. Vi kan bruge både positive og negative feedback til noget. Har du nolge ideer vi vælger at implementere, eller saglig feedback vil dette belønnes med point, og ½ års gratis VIP medlemskab.

Håber det er det rigtige sted jeg har postet dette.
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
28. juni 2003 - 14:22 #1
Du har et spørgsmål magen til her; http://www.eksperten.dk/spm/370220 - det er ikke tilladt.
Avatar billede InboundCPH Novice
28. juni 2003 - 14:25 #2
Jeg ved det troede jeg kunne slette mit spørgsmål, havde glemt at sætte det rette antal point. Kom med et svar og jeg skal give dig point.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. juni 2003 - 14:27 #3
cheese => du kan altid afsætte flere pointz ude under funktioner -> afsæt flere points
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. juni 2003 - 14:30 #4
rkhdk >> Det er der da ikke noget der hedder under funktioner. Vil du afsætte flere point, klikker man blot på antal point oppe ved siden af navnet i højre hjørne
Avatar billede InboundCPH Novice
28. juni 2003 - 14:30 #5
Ok, det har jeg slet ikke lagt mærke til...
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. juni 2003 - 14:35 #6
jakob => hvad er så det her ;o)
http://www.krogh-hansen.dk/eksperten/afstflere.jpg
Avatar billede kwanstudios Nybegynder
28. juni 2003 - 14:36 #7
jakobclausen => Det er der da :)
Avatar billede resten Nybegynder
28. juni 2003 - 14:38 #8
Hvor lang tid går der før man får en mail ?
Avatar billede bbrockie Nybegynder
28. juni 2003 - 14:39 #9
Vedr. input, så kan man max have 20 tegn til sin email? - Det ville nok være en god idé lige at fjerne den begrænsning fra input feltet.

Grafisk set så fejler den ikke noget. - Undrer mig dog lidt over hvad "Yin-yan" (kender desværre ikke stavelsen til ordet :o) har med siden at gøre.
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. juni 2003 - 14:42 #10
chees => btw: det er enten points eller VIP medlemskab
http://www.eksperten.dk/regler.phtml
§ 2.7
"Det er tilladt at udlodde andre præmier end point for svar. Det kan være penge. I så fald må man ikke udlodde point. Det er brugernes eget ansvar at afgøre, om svarene er korrekte og betalingen gennemføres. Eksperten kan ikke drages til ansvar for hverken løsning eller betaling. Eksperten vil kun blande sig i spørgsmål, der handler om point."
Avatar billede janemil Nybegynder
28. juni 2003 - 16:05 #11
Ønsker i at tilbyde gratis foto sessions til jeres medlemmer vil jeg gerne tage billeder i København - gratis.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
28. juni 2003 - 16:51 #12
rkhdk >> Den er der ikke hos mig. Er du coadmin?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
28. juni 2003 - 17:49 #13
jacob => Det er ikke en CoAdmin funktion, prøv at opret et test spm og kik under funktioner
Avatar billede InboundCPH Novice
29. juni 2003 - 16:18 #14
Janemil>>lyder interressant skriv lige til vores midlertidige mailadresse intimdating@hotmail.com - fortæl lidt om hvad du kan tilbyde og lad os få en dialog igang.