Avatar billede mr_carpark Nybegynder
28. juni 2003 - 19:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Mening om siden her

Hej Eksperter

Jeg kom til at lægge spørsmållet ud et forkert sted men her kommer det så.

www.homeland.h4f.dk
Hvad synes du om den her side. Design? Opsætning? og sådan noget

Mvh. Matias
Avatar billede bredker Nybegynder
28. juni 2003 - 19:36 #1
ret pæn og enkelt der er ikke noget overflødigt ,og har stadig det hele med
Avatar billede fromsej Praktikant
28. juni 2003 - 19:40 #2
Pæn, nydelig og overskuelig, dog er der et par enkelte stavefejl.
Avatar billede caturn Nybegynder
28. juni 2003 - 19:49 #3
God overskuelig side.
Der er dog nogle stavefejl. gjordt staves gjort :-)
Med hensyn til koden. Ved ikke hvad den er lavet i men meget af den kunne fjernes ved at tilføje lidt til jeres CSS.
Jeres liste over nyheder... Noget af det står ikke helt overfor hinanden. F.eks. dem for 18. og 27. juni.
Overvej at lave jeres menu med include fra PHP så i ikke skal opdatere alle sider hver gang i ændrer menuen.

Ellers, pæn side.
Avatar billede caturn Nybegynder
28. juni 2003 - 20:13 #4
Takker for point.