Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2003 - 15:24 Der er 6 kommentarer

IBM Thinkpad bærbar mister forbindelsen til netværket

Jeg har en IBM Thinkpad, der kører XP. Den mister jævnligt forbindelsen til fil- og exchangeserver. Jeg har installeret alle windowsopdateringer fra Internettet.

Løsningsmuligheder?
Avatar billede xodeus Novice
03. juli 2003 - 16:01 #1
Har du styr på at alle dine ledninger er okay? Er alle drivere installeret??
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2003 - 16:03 #2
Ja til begge dele....
Avatar billede kenp Novice
03. juli 2003 - 22:43 #3
er det når du bruger computeren eller når den bare står!
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 07:58 #4
Det er når man skal åbne en applikation....
Avatar billede kenp Novice
04. juli 2003 - 08:36 #5
humm det lyder mystisk! jeg har ikke lige nogle bud, men ser lige hvad jeg kan finde på nettet
Avatar billede Slettet bruger
04. juli 2003 - 08:39 #6
Efter et stykke tid kan den ikke finde domænecontrolleren, men de applikationer der er logget på, kører fortsat.