Avatar billede cobalt Nybegynder
03. august 2003 - 12:21 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Grafikkort fejl??

Hej!

Nu skal jeg virkelig bruge jer eksperters hjælp!

Her for en uge siden da jeg startede min computer begyndte den at vise nogle mærkelige striber i forskellige farve mm. når jeg startede den op...
Dog kan jeg nogle gange tænde den og den virker perfect... men efter et par timer, alt efter hvad jeg laver fx gamer går den i stå eller begynder at flimre og vise mærkelige farver!

Jeg to så mit grafikkort ud (et asus G4 TI 4200).. og så at kølerpropellen var knækket.. nå men da jeg SKAL bruge min puter hver dag slukkede jeg den bare og ventede et par timer og så virkede den i et par timer igen og gik så i stå...
igår skiftede jeg så køleren ud og så funkede den fint... men nu gør den det igen! lige nu sidder jeg i fejlsikret tilstand med lyserøde striber og skriver :S

Hvad sker der???
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 12:25 #1
du har kørt uden blæser på grafikkortet - det er hvad der sker!!
ikke særlig smart, må jeg sige :(

men garantien dækker (hvis du altså ikke siger at du bare kørte med det uden at blæseren virkede...)
Avatar billede cobalt Nybegynder
03. august 2003 - 12:29 #2
Jeg ved det...

tak!
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. august 2003 - 12:32 #3
...og sæt den gamle køler på igen før du sender det retur..  ;)