Avatar billede pixeldude Nybegynder
04. august 2003 - 02:35 Der er 51 kommentarer og
2 løsninger

Lejlighed søges i Århus

Da jeg lige har fået arbejde hos Dynamic System i århus søger jeg derfor en 2 værelses eller derover.  Huslejen må max være 6000.  Skriv endelig hvi du har eller kender nogen der har noget brugbart.
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 07:29 #1
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 07:30 #2
Ved godt det koster men flere af mine venner og nogle stykker herinde fra har haft stor glæde af dette sted.
Avatar billede tobias28 Praktikant
04. august 2003 - 09:07 #4
Avatar billede hoejrup Nybegynder
04. august 2003 - 09:33 #5
Du kan lige så godt få et svar, hvis du kan bruge oplysningerne.

/per
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 09:36 #6
samme herfra :-)
Avatar billede lrd Nybegynder
04. august 2003 - 09:49 #7
Men mon vi høre mere fra opretter
Avatar billede Slettet bruger
04. august 2003 - 10:55 #8
Avatar billede jonas_m Nybegynder
04. august 2003 - 11:26 #9
På Tobias link forfindes denne:

2. vær. lejlighed tæt på skov og strand !

Indflytningsklar 2. værelses lejlighed på Frederiksbjerg i
Århus på 64 kvadratmeter.
Solrig karnap.

Stort og nyt badeværelse og køkken.
Flot og velholdt. Nyligt istandsat.
Beliggende i et atraktivt og roligt kvarter. Tæt på skov og strand.
Indflytningsklar 1. juli 2003.
Husleje: 6.000,-
Indskud samt depositum: 3 mdr´s husleje.
Lejligheden er ikke optimal som "dele-lejlighed", da et par vægge er væltet
for at gøre plads til stue og køkken i et stort rum.

Send din mail til Bogensegade8000@hotmail.com

Den passer da lige til dig :D
Avatar billede tobias28 Praktikant
04. august 2003 - 12:35 #10
nemlig også hvad jeg tænkte jonas!
Avatar billede tobias28 Praktikant
07. august 2003 - 00:26 #11
hvad så pixeldude?
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 07:42 #12
Mon ikke det var på tide her skete noget
Avatar billede pixeldude Nybegynder
11. august 2003 - 13:40 #13
Der skal vel først ske noget når jeg får noget at bo i?
Og desuden har folk heller ikke givet mig andet end links som alle og enhver som leder efter en lejlighed kan finde på nettet.  Det var vist ikke hvad jeg bad om i mit indlæg
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 13:43 #14
Vrøvl!! Svar: tobias28
Avatar billede lrd Nybegynder
11. august 2003 - 13:43 #15
http://www.lejebolignet.dk/

Oh er skal du bare indtaste data så finder de noget til dig!
Avatar billede tobias28 Praktikant
11. august 2003 - 23:42 #16
hvad (om forlov) bad du så om?
Avatar billede pixeldude Nybegynder
12. august 2003 - 02:03 #17
Jeg bad om personlige kontakter:
Quote: "Skriv endelig hvis du har eller kender nogen der har noget brugbart."
Avatar billede lrd Nybegynder
12. august 2003 - 08:27 #18
Siden der ikke er kommet dettet tror du så her er nogle??

Du kan da vel selv tage kontakt til enten lejebolignet eller gennem tobias link!!!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
12. august 2003 - 10:08 #19
Der er massere at brugbare lejligheder via mit indlæg 04/08-2003 08:32:13!

/per
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. august 2003 - 10:16 #20
Pixeldude -> der står intet om personlige kontakter i dit indlæg! Det er noget du lige har fremhævet! Jeg kender http://www.boligstedet.dk/boligtillejeiaarhus.shtml fordi jeg har lagt min flid i at finde det til dig, da du manglede et sted at bo!

....der står vist intet om at man skal kende dem godt! (og hvad skulle det også nytte....på den måde bliver det vist RET svært at finde noget i Århus).

Synes fakta er, at du har fået varen fra os, og nu er betalingen forsinket!

Tobias
Avatar billede tobias28 Praktikant
12. august 2003 - 10:17 #21
...og selvom at du har villet have en anden vare, er det dit ansvar, at skrive det tydeligt i dit indlæg, at du vil have personlige kontakter!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
13. august 2003 - 16:13 #22
Der står i mit indlæg:
Quote: "Skriv endelig hvis du har eller kender nogen der har noget brugbart."

Tobias og andre: Har I noget eller kender I nogen der har?

Hvis I har så giv mig et nummer jeg kan ringe på.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
13. august 2003 - 16:19 #23
Du får det ikke billigere selvom vi kender nogen, så jeg kan ikke rigtig se formålet med dit spørgsmål.
Andet end at du prøvet at få oplysninger uden at give et eneste point, og det vil vi selvfølgelig tage
højde for i fremtiden. Når du sidder og sveder på din nye arbejdsplads...

/per
Avatar billede pixeldude Nybegynder
13. august 2003 - 21:44 #24
Jeg har intet imod at give point, men jeg vil ikke give point for noget sa simplet som links jeg selv har.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
13. august 2003 - 21:49 #25
Hvis nogen skal have pointene så er det jonas_m.  Det er ham der har gjort mest arbejde i denne tråd.  Det er ivhertfald hans indlæg der har flest bogstaver.
Avatar billede tobias28 Praktikant
13. august 2003 - 23:56 #26
"copy and paste"--  *LOOOOL*

ved ikke lige hvor meget arbejde der ligger i at tage noget fra mit link og lægge over i denne tråd!

...men pixeldude....jeg kender nogen der har noget brugbart...nemlig http://www.boligstedet.dk/boligtillejeiaarhus.shtml ......

Der står jo intet i din quote om, at jeg skal kende dem personligt vel?

Så enten accepterer du, eller også får jeg en coadmin til at kigge på sagen!

Tobias
Avatar billede tobias28 Praktikant
13. august 2003 - 23:57 #27
ps...at det skal være personlige kontakter lyder vist også lidt som en undskyldning for ikke, at ville give point ud!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:08 #28
Du kontakter bare coadmin.  Jeg er ligeglad med om jonas har kopieret det.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:08 #29
Enhver idiot kan da sige sig selv at jeg ikke giver 200 point for links som jeg selv kunne finde på nettet!!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:10 #30
Og tobias28:  Hvem siger at jeg skal accepterer dit indlæg??
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 00:31 #31
tjaaa....hvis du ikke giver 200 point for links fundet på nettet, burde du måske lade være med at spørge efter dem!

Forresten....pointsystemet på E fungerer sådan, at når en bruger kommer med et brugbart svar på spørgsmålet, gives belønningen til selvsamme....derfor bør du acceptere mit!

mht. citat: "Enhver idiot kan da sige sig selv at jeg ikke giver 200 point for links som jeg selv kunne finde på nettet!!"  - der er masser af mennesker der er dårlige til at søge på nettet, og da jeg ingen chance har for at kende dig godt, bør det fremgå af dit udlæg, at du:

- ikke gider upersonlige kontakter
- ikke gider links som man kan søge efter på nettet!

INTET af ovenstående fremgår af dit indlæg!

Tag det dog som en mand!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:33 #32
Hvis jeg kan vil jeg gerne donere 200 point til den som har laveste score her på Experten.  For jeg vil faktisk gerne give pointene til dem som har gjort noget for dem, eller dem som har brug for dem.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 00:35 #33
pixeldude -> man donerer ikke bare point du? Dette er et seriøst forum, hvor pointsystemet fungerer som jeg lige har forklaret i ovenstående indlæg!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:44 #34
lrd for pointene fordi han var hurtigst.  Jonas_m har ikke afgivet noget svar så derfor kan han ikke få pointene.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:47 #35
Tobias28: Bør jeg acceptere dit svar??  Du kan da rende og hoppe!!
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 00:49 #36
vist ikke værd at bruge sin tid på....
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:49 #37
Husk nu at kontakte far, undskyld jeg mener coadmin.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 00:53 #38
pixeldude -> lad nu være at opføre dig som et barn......

....har smidt anmeldelsen på dig og håber coadmin snart kommer forbi og ser hvor dejligt du takker de mennesker der prøver at hjælpe dig!
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 00:54 #39
tror alle undtagen dig er enige om at du har kvajet dig! Bare sørgeligt!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 00:59 #40
Det betyder intet for mig hvad I tror.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 01:01 #41
Hjælpe siger du, hvis man kalder det at hjælpe tror jeg straks jeg vil gå i gang.  Der er ingen af jer der har hjulpet, I har postet nogle links, det er hvad I har.  Det er der sgu ikke meget hjælp i.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 01:01 #42
vist mere end du tror....
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 01:03 #43
hvad skulle vi gøre? Spørge om du må have hund? Næh du! Du har fået hjælp til dit oprindelige spørgsmål, "find en lejlighed".....så er den vist ikke længere!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 01:06 #44
Nope, den er ikke længere.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 01:09 #45
...og næste gang vi mødes pixeldude....SÅ TAL ORDENTLIGT!
Avatar billede pixeldude Nybegynder
14. august 2003 - 01:13 #46
Først SKAL jeg acceptere din besvarelse, og nu SKAL jeg tale ordentlig.
Tsk tsk.
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 01:26 #47
bør acceptere og SKAL tale ordentligt! Lær det dog!
Avatar billede tobias28 Praktikant
14. august 2003 - 01:29 #48
det er ekspertens regler....
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 06:30 #49
tobias28>Tak for dit fornuftige indlæg, og lrd er også ret fornuftig. Så han finder sikkert en
fornuftig løsning.

pixeldude>Det er syndt for dig, for du får det sikkert svært på din nye arbejdsplads. Hvis
du fortsætter med at opfører dig på den måde i fremtiden.

/per
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 08:14 #50
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 08:21 #51
Og til Pixeldude.... Er det en børnehave du har søgt job i?? Lær at behandle eksperten og den brugere med respekt eller find et andet forum at skabe dig i!

Jonas m har da på ingenmåde fortjent point i dette spørgsmål. Som Tobias siger, er det da det rene copy paste. Siger ikke Jonas forsøger at skumme fløden, da han smider det som en kommentar.
Avatar billede lrd Nybegynder
14. august 2003 - 08:51 #52
Avatar billede eagleeye Praktikant
19. august 2003 - 10:00 #53
pixeldude>> Indlæg på eksperten skal holdes i en sober tone.

"Enhver idiot kan da sige sig selv at jeg ikke giver 200 point for links som jeg selv kunne finde på nettet!!"

Hvordan det??

Dit spørgsmål er:  Skriv endelig hvi du har eller kender nogen der har noget brugbart.

Så må du lære at formulere dig bedre end at lave så bredt et spørgsmål. Hvis du ikke acceptere link så skriv det i spørgsmåls teksten at du ikke vil acceptere link, der er ingen grund til at være skyld i du spilder folks tid. Hvorfor har du så ikke skrevet "personlige kontakter" i setdet for "nogen" hvis det er det du mener?? Tænk over hvad du spørger om og formuler det ordenligt inden du opretter spørgsmålet. Det jo umuligt at gætte hvad du ellers søger.

eagleeye / CoAdmin