Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:14 Der er 36 kommentarer og
1 løsning

Slette oversigt over besøgte steder ?

Godaften.
Mit problem er kort og godt:
Jeg kan ikke mere slette oversigten over besøgte websteder i min explodere, det har jeg ellers altid kunne.
Grunden til jeg vil slette er at jeg finder det irreterende når jeg skriver et link og der så kommer en masse frem som man tidligere har besøgt.

Nogen der har en løsning ?

På forhånd tak
Jacob Hansen
Avatar billede zeus19 Nybegynder
13. august 2003 - 23:19 #1
ja gå ind under internet instillinger og tryk på knappen clear history og delete cokies og delete temp internet files. sry kan ikke lige huske hvad de hedder på dansk
Avatar billede zeus19 Nybegynder
13. august 2003 - 23:20 #2
hårber det virker  :o)
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. august 2003 - 23:20 #3
funktioner - indstillinger - slet filer og slet cookies og Ryd oversigt
Avatar billede zeppelin Nybegynder
13. august 2003 - 23:20 #4
Kan du ik højreklikke på Internet Explorer ikonet på skrivebordet og trykke "Ryd oversigten" under "generelt" ?
Avatar billede zeppelin Nybegynder
13. august 2003 - 23:22 #5
Det var vi da ret enige om :)
Avatar billede zeus19 Nybegynder
13. august 2003 - 23:22 #6
yep :)
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2003 - 23:24 #7
hvis sletningen via internetindstillinger ikke virker, så gå ud i stifinder find documents and settings\<user>\lokale indstillinger\oversigt og slet det der ligger i mappen
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:28 #8
Desværre gutter, intet af det hjælper har prøvet begge dele....
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. august 2003 - 23:30 #9
Ved du hvad, hvis jeg var dig ville jeg hente dette prg. http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#2003 det gør det hele for dig. Både history temp url mm. totalt oprydning hele tiden.
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:31 #10
hvilket program hentyder du til ?
Avatar billede kop Nybegynder
13. august 2003 - 23:32 #11
det kan være du skal slette filerne i mindre portioner. eks hvis du manuelt har slettet 15 stk og sletter resten via se zeus19 svar kl 23 19
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. august 2003 - 23:38 #12
EmtyTempFolder.
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:41 #13
Har hentet emtytempfolder, den viser godt nok de filer jeg skal slette, men jeg kan ikke slette dem. Den skriver "den angivne sti blev ikke fundet"
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:42 #14
Den Browser / esplore du bruger er det en Genvej du har haft fra starten af, ude på dit skrivebord?
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:44 #15
Nej, det er den der ligger nede ved siden af start
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:44 #16
Explore selfølgelig...
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:45 #17
Går jeg ind og surfer lidt kan jeg godt slette de nye filer der kommer, men de gamle som den skriver der ikke er nogen sti ved er der stadig
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:45 #18
Okay, prøv at tage søg funktionen og søg på .: "iexplore" ... UNder c -drevet.. når den har fundet den så åbn den, og gør det samme som zeus19 sagde... slet filer, cookies og ryd oversigten.. forsøg...:
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:46 #19
Inde i internet indstillinger osv..
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:49 #20
har prøvet hjælper ikke ,D
Avatar billede aovergaard Nybegynder
13. august 2003 - 23:52 #21
Prøv du nu bare at hente det prg. Jeg bruger det selv og det er ret effektivt i sin oprydning af alt det gamle skidt som ligger rundt omkring.
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:54 #22
hehe tro ikke du læste det jeg skrev, har hentet det og det virker. men det sletter ikke de filer som var i explodere fra starten, kun dem jeg går ind på nu. de gamle står der stadig
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:58 #23
Du må have fejl et sted... - i din browser få fat i windows service pack et.. eller download den der nye browser pack ude på www.microsoft.com Og installer den, og prøv så det med.: Internet indstillinger.. slet filer, slet cookies, ryd oversigt.. osv!
Avatar billede cerb Nybegynder
13. august 2003 - 23:59 #24
ok prøver jeg imorgen efter arbejde, nu er jeg sq blevet træt
Avatar billede bramming Nybegynder
13. august 2003 - 23:59 #25
Avatar billede bramming Nybegynder
14. august 2003 - 00:00 #26
Når den er downloadet installere du som jeg sahde før og så gør det som vi alle har sgt som jeg os skrev før!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 07:14 #27
Du kan læse om det her: http://www.purgeie.com/indexdat.htm

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 07:30 #28
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 07:38 #29
En der havde det samme problem med IE: http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20615737.html

Han slettede alle oplysningerne med Spybot: http://spybot.eon.net.au/index.php?lang=en&page=download

/per
Avatar billede cerb Nybegynder
14. august 2003 - 17:33 #30
Intet hjælper, det er som at de filer den hentyder til ikke findes mere, men den registere dem stadig...
Avatar billede cerb Nybegynder
14. august 2003 - 17:38 #31
Finder jeg filerne gennem søg, og jeg forsøger at slette dem skriver den :Det er iike muligt at slette filen: kildefilen eller disken kan ikke læses...
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 17:38 #32
Har du prøvet at uninstall din Internet Explorer, og derefter slette alle History.html filer og Index.dat?

/per
Avatar billede cerb Nybegynder
14. august 2003 - 19:30 #33
hvordan afinstallere jeg explorer ?
Avatar billede cerb Nybegynder
14. august 2003 - 19:50 #34
Hoejrup, du skal lige skrive et svar så du kan få point.
Det virkede med purgeie da jeg fik læst hjælpefilen igennem og satte den til at slette datfilen automatisk ved opstart
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 20:59 #35
Her er der et svar.

/per
Avatar billede cerb Nybegynder
14. august 2003 - 22:10 #36
takker for hjælpen ;D
Avatar billede hoejrup Nybegynder
14. august 2003 - 22:14 #37
Velbekomme! ;-D

/per