Avatar billede flufdk Nybegynder
19. august 2003 - 07:39 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Explorer 6 xp pro

Hej alle

Hjælp min explorer 6.0 på win XP Pro driller. Jeg har 2 problemmer.
Det første er når jeg skriver ud fra en hjemmeside kommer der bare en blank side med teksten i bunder file://c:\docume~1\xxxx\lokale~1\temp\xxxx.htm.
Det andet er hvis jeg åbner et link kommer der kun ramme til explorer og så er det.

På forhånd tak

Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 07:43 #1
Avatar billede flufdk Nybegynder
19. august 2003 - 10:34 #2
Jeg har i mellm tiden fundet ud af hvis jeg f.esk. åbner www.komogvind.dk og vælger ballon buster, og den har stået og prøvet og åbne siden. Vis så jeg trykker Esc og opdater så virker siden findt som altid. Hmmm er der nogen som kan hjælpe mig med det.
Angående udskrift har jeg ikke fundet nogen løsning.

M.v.h. Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 10:36 #3
gider du ikke engang prøve det jeg foreslår eller hvad?
Avatar billede flufdk Nybegynder
19. august 2003 - 10:38 #4
Hej riversen
Jeg prøvede som microsoft skriver, men den vil ikke installer explorende selv om den er slået fra i regedit.
Ellers mange tak for hjælpen.

M.v.h. Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 10:39 #5
nå, har ellers selv lige gjort det i forgårs, så du gør noget forkert
Avatar billede flufdk Nybegynder
19. august 2003 - 20:32 #6
Hej riversen
Slog du begge key fra da geninstallerede din explorer? Jeg slog kun den første fra da jeg gik ud fra at den kun er til explorerne. Jeg kan ikke se at jeg skulle geninstaller Outlook express, da jeg aldrig bruger denne. :-)

M.v.h. Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 20:35 #7
nej kun den ene...
Avatar billede flufdk Nybegynder
19. august 2003 - 20:51 #8
Hej igen riversen

Fandt lige et link som jeg vil prøve sener i aften http://www.wintip.dk/xp/tips/rep_ie_xp.htm

ellers prøver jeg igen om jeg kan for den til og geninstaller på samme måde som dig.

Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
19. august 2003 - 21:16 #9
held og lykke
Avatar billede flufdk Nybegynder
20. august 2003 - 06:21 #10
Tak for hjælpen.
Nu virke exploren igen efter jeg har geninstallet explorer 6.0, jeg fik lov efter 3 forsøg. Jeg ved ikke hvorfor jeg ikke kunne få lov de første gange, da jeg gjor det samme hvergang. :-)

M.v.
Avatar billede flufdk Nybegynder
20. august 2003 - 06:22 #11
M.v.h Flufdk
Avatar billede riversen Nybegynder
20. august 2003 - 07:05 #12
det var godt