Avatar billede kongen.dk Nybegynder
25. august 2003 - 16:18 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

unlocking af 3310[telia]

Hej Gutter:-)

har lige ringet til Telia og fået udleveret min sim unlock kode til min 3310..

men hvordan unlockker man så lige? ved godt man skal tage bat ud og fjerne sim og tænde igen. men hvad gør man så derefter?????

på forhånd Tak!!!!

kongen
Avatar billede jschack Nybegynder
25. august 2003 - 16:20 #1
Så vidt jeg ved behøver du ikke at tage batteri og simkort ud, men derimod bare indtaste den udleverede kode...
Avatar billede spidr Nybegynder
25. august 2003 - 16:23 #2
Står der ikek du skal taste noget som f.eks #1234* eller sådan noget?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
25. august 2003 - 16:42 #3
prøv evt www.mobital.dk , www.unlock.dk ....
Avatar billede axl_rose Nybegynder
25. august 2003 - 16:42 #4
Et svar,
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2003 - 18:54 #5
Hvis du nu mailer til dem, sender de en nem lille guide.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. august 2003 - 19:02 #6
Simkort SKAL! ud inden du prøver at unlocke!!!

http://www.befriminmobil.dk/vejledning.asp
Avatar billede norbert Nybegynder
26. august 2003 - 00:00 #7
Denne fik jeg som Worddokument tilsendt fra mit teleselskab, da jeg skiftede og skulle unlocke min telefon.
Jeg kan sende dette worddokument til dig hvis du vil have det, men så opgiv lige din mail. Der står det samme som her, men med illustrationer på tasterne.

"""Sådan unlocker du din sim-låste Nokia :

Isæt fremmed simkort og tænd for telefonen.
Husk at have din un-lock koden klar!
Følgende skal tastes rimeligt hurtigt:
Indtast pin-koden til det nye simkort. Mobiltelefonen skriver så ”simkort ikke accepteret”.
Begynd at indtaste nedenstående kommando:

Tryk 1 gang på #

Tryk 3 gange på * (vent et øjeblik til P blinker)

Tryk 4 gange på  *  (vent et kort øjeblik til W blinker)

Tryk 2 gange på *

Herefter indtastes den 10-cifrede un-lock kode

Tryk 2 gang på *

Tryk 1 gange på  O_O (Det skal være tast nr. 1, O_O er det symbol, der er på 1-tallet)

Tryk 1 gang på *

Telefonen skulle nu vise
"SIM not restricted"

VIGTIGT!Du har kun 3 forsøg til at åbne din operatørlåste telefon til anden udbyders SIM-kort. """
Norbert :-)
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
27. august 2003 - 15:45 #8
hey nobert:) tusind tak for dit indlæg, er det muligt du vil sende det til mig i doc format?

mange tak
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
27. august 2003 - 16:04 #9
hvordan kan det være at det skal være så compliceret at unlockke en nokia telefon. det er da møg provokerende. nu har jeg prøvet det der i 9 gange og den skirver ikke SIM not restricted!! øv
Avatar billede norbert Nybegynder
27. august 2003 - 16:37 #10
Yes, så smid lige en email, så sender jeg den til dig.
Norbert.
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
31. august 2003 - 22:18 #11
hey nobert:) det er ikke nødvendigt med den guide mere.. ellers tak

men tak for hjælpen!
Avatar billede norbert Nybegynder
01. september 2003 - 09:39 #12
Takker for point - men fik du den til at virke?
Norbert :-)
Avatar billede kongen.dk Nybegynder
01. september 2003 - 17:37 #13
selvtak:) fandt ud af det sidste tegn skulle være # istedet for et * men ellers mange tak for hjælpen:)

Rasmus
Avatar billede norbert Nybegynder
01. september 2003 - 19:35 #14
Jeg beklager, jeg ikke så den lille fejl :-(, men det var da godt, du selv fandt ud af den. Nu har jeg rettet den i min fil, så den fejl ikke opstår igen - så tak for hjælpen.
Norbert :-)