Avatar billede ird Praktikant
26. august 2003 - 15:07 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Samme mail igen og igen

Jeg får de samme mails igen og igen i de spørgsmål jeg deltager i. Hvad kan dette skyldes? Ret irriterende!
Avatar billede the_collector Novice
26. august 2003 - 15:24 #1
Det er nok fordi eksperten ikke kan lide dig ;)

Spøg til side. Får du f.eks. mail om at nu har xxx svaret på spørgsmålet flere gange for hvert svar/kommentar?
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 15:40 #2
jeg har været ude for det før, så er der gået et stykke tid uden flere enslydende mails, men i dag kom der et par stykker.
Avatar billede ird Praktikant
26. august 2003 - 15:42 #3
Nej ikke det du snakker om collector :-)

Det er som jeg siger samme mail der vælter tilbage gang på gang.
Avatar billede ird Praktikant
26. august 2003 - 15:52 #4
Nu har jeg fået mail fra denne tråd 9 gange!!!!!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 15:58 #5
prøv at afmelde den
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 15:58 #6
selvom det ikke skal være nødvendigt
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. august 2003 - 15:59 #7
hvis der står nøjagtigt samme tidspunkt må det være serveren der ikke sletter den.
Avatar billede ird Praktikant
26. august 2003 - 16:02 #8
Har afmeldt den
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 07:36 #9
Havde håbet på en coadmin her????
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. august 2003 - 10:41 #10
sæt 60 point af til en Coadmin der kan svare, så kommer der nok en ;o)
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 10:42 #11
Hehe. Synes godt nok de coadmins er usynlige herinde!Problemet er der stadig, og er ved at blive sindsyg. Samme med de skide reklamer, man ikke kan fravælge uden pro :-)
Avatar billede ird Praktikant
27. august 2003 - 15:50 #12
Jammen jeg kan jo ligeså godt lukke denne tråd for her er åbenbart ikke hjælp at finde coadmins!!

Takker for din interesse Retaxes
Avatar billede retaxes Nybegynder
27. august 2003 - 17:21 #13
velbekommen, håber du får løst problemet.