Avatar billede bufferzone Praktikant
27. august 2003 - 19:07 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Point til pointspiseren

http://exp.dk/spm/393413
Avatar billede andersenph Nybegynder
27. august 2003 - 19:14 #1
?
Avatar billede eksperten_coadm Nybegynder
27. august 2003 - 19:17 #2
Så har du vel lært ikke at det ikke kan betale sig at svare på den slags spørgsmål !? ;)

Snowball / CoAdmin
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. august 2003 - 19:17 #3
følg linket, synes du jeg har fortjent dem ??
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. august 2003 - 19:19 #4
Jeg tænker sjældent på om jeg svare eller kommentere
Avatar billede snowball Novice
27. august 2003 - 19:21 #5
Det burde du, og andre, nok begynde at tænke lidt på ;)

Snowball
Avatar billede exp Juniormester
27. august 2003 - 19:23 #6
andersenph >>
Du kunne jo passende gøre det samme her ;-)
http://www.eksperten.dk/spm/393414
Avatar billede fromsej Praktikant
27. august 2003 - 20:08 #7
Valiumgeyser er forhåbentlig deaktiveret nu?
Avatar billede exp Juniormester
27. august 2003 - 20:15 #8
Avatar billede snowball Novice
27. august 2003 - 20:53 #9
valiumgeyser er ikke blevet deaktiveret, men har selv lukket sin konto.

Snowball
Avatar billede fromsej Praktikant
27. august 2003 - 22:23 #10
OK, tak.
Avatar billede bedsize Novice
02. september 2003 - 08:06 #11
Forstå ikke disse indlæg.?
Valiumgeyser må vel selvom om han opretter et spm. angående pissets farve. hvis personen nu oprindeligt er i tvivel, og virkeligt ikke kan sove om natten uden at kende svaret, skal han vel være velkommen til at oprette et spm. i denne katagori.
eller er der noget jeg har overset.?
Avatar billede exp Juniormester
02. september 2003 - 09:27 #12
2*bedsize >>
valiumgeyser har lige i et tidligere spørgsmpl spurgt om hvad han skal gøre med sine point, da han ikke gider have sin bruger mere...
Derfor fremstår spørgsmålet som useriøst, og det er det der reageres på :-)
Avatar billede snowball Novice
02. september 2003 - 09:28 #13
2*bedsize: Der er flere ting i denne sag som gør den lidt underligt. For det første er spørgsmålet stillet i en helt forkert kategori. For det andet gives der alt for mange point for sådan et mærkeligt spørgsmål. For det tredje gad brugeren ikke være på Eksperten mere, så derfor besluttede han sig vel for at lave lidt sidste "ravage" inden han smuttede.

Jeg kan sagtens forstå bufferzone ikke vil have point for den slags.

Snowball
Avatar billede bedsize Novice
03. september 2003 - 08:14 #14
Nu går jeg ikke selv en pind op i points, har heller ikke ret mange af dem, da jeg måske selv hae en tendens til at give et spm. lidt for mange points hvis jeg vil havde et hurtigt svar.
Men ok! kan godt se det forkerte i, at saboterer E inden man vælger at deaktiverer sin konto.
Men hvorfor vælger man egentligt at deaktiverer sin konto.? Kontonavnet er vel nærmest en del af sin personlighed.
Avatar billede exp Juniormester
03. september 2003 - 08:26 #15
Det kan vøære vedkommende bare ikke gider mere... det kan være af personlige grunde eller bare fordi denne har mistet interessen for E!