Avatar billede fiskerland Nybegynder
02. september 2003 - 20:29 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Konverter .Mov-filer

Jeg har fået mig et digitalt kamera og når jeg
optager videosekvenser gemmer den dem som .Mov-filer og det kan jeg kun se med Quicktime, kan det ikke lade sig gøre, at se dem med Windows Media Player.
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede onki Nybegynder
02. september 2003 - 20:38 #1
Prov med dette program¨

http://www.dvdrhelp.com/mov2avi.htm
Avatar billede hoejrup Nybegynder
02. september 2003 - 20:42 #2
Avatar billede onki Nybegynder
02. september 2003 - 20:44 #3
Hvorfor tog du ikke også det første af min kommentar ?
Avatar billede Slettet bruger
02. september 2003 - 20:45 #4
Eller du kan bare installere denne:

http://www.dvdrhelp.com/tools?tool=316#comments

Så burde du kunne se dem i Windows Media player
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 06:34 #5
onki>Fordi jeg søgte på de samme oplysninger samtidig med dig. Du var bare
hurtigere til at lægge en kommentar, men burde lægge et svar med det samme.

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 16:03 #6
hoejrup>>

Det var da dejligt let stjålne point. Du kopiere min kommentar, laver det til et svar og vupti......
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 20:15 #7
onki> Du er er menneske der lever på en løgn, og derfor er du blevet blacklistet.

Du kan hente dine point her: http://www.eksperten.dk/spm/396480

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 20:17 #8
blacklistet hvor?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 20:26 #9
onki>Jeg har min egen liste, så jeg ikke spilder min tid visse personer i fremtiden.
Så er det et godt spørgsmål, om jeg deler den med andre på eksperten.

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 20:46 #10
Så du ikke spilder din tid.....Hvem er det der stjæler.

Ja ja, god fornøjelse med din sorte liste (skriv lige dig selv på)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 20:59 #11
onki>På eksperten er der ingen der stjæler, for brugeren fiskerland kan give point
til hvem han måtte ønske at give point. Desuden kan gøre opmærksom på en fejl, og
derefter kan den rette bruger få point.

Du laver en masse ballade ud af sølle 15 point, og derfor vil jeg ikke spilde min
tid på dig i fremtiden. Tag dine point og vær glad for dem, for de betyder intet.

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 21:02 #12
Pointene betyder intet for dig, så du oprettede bare et svar for sjov skyld.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 21:08 #13
Ja, for at slippe af med en latterlig diskussion.

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 21:11 #14
Hvis den er så latterlig, kan du jo bare lade være med at skrive.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
03. september 2003 - 21:20 #15
Du får 10 minutter til at svarer på mit spørgsmål, og derefter bliver det lukket.
Og det var definitivt mit sidste indlæg her.

/per
Avatar billede onki Nybegynder
03. september 2003 - 21:22 #16
Så luk det dog.