Avatar billede pwn Forsker
14. september 2003 - 16:02 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Opkald og ADSL

Jeg har fået ADSL. Systemet er under Generelt sat til Kald aldrig op..., og Internet-delen fungerer fint.MEN, når jeg starter Outlook Express popper en opkaldsforbindelse frem. Hvorfor går den ikke på ADSL'en?
Avatar billede serverservice Praktikant
14. september 2003 - 16:06 #1
Du skal fjerne din gamle modemforbindelse til internettet. opret en ny via lan og genopret din email konto med de oplysninger du har til din internetudbyder.
Avatar billede teamleader Nybegynder
14. september 2003 - 16:07 #2
Gå ind i Outlook Express, konti, forbindelser, og vælg at dine konti skal forbinde med LAN-netværk - så skulle den ged være barberet....
Avatar billede pwn Forsker
14. september 2003 - 16:10 #3
Tak - I får 15 hver :-)
Avatar billede teamleader Nybegynder
14. september 2003 - 16:12 #4
Takker for point ;-)