Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 12:53 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Xp-installation fryser ved 34min.

Hej

Jeg har en WinXp pro, når jeg installere den fryser den når der er 34 min. tilbage...! Jeg har prøvet flere gange... billedet fryser ikke men tiden står stille og der sker ikke noget..!!

ChrD :)
Avatar billede fromsej Praktikant
28. september 2003 - 12:55 #1
Kan du fortælle præcist hvad den er ved at indlæse når den stopper?
Avatar billede webnord Praktikant
28. september 2003 - 13:02 #2
Kender en der har prøvet nøjagtigt det samme, det viste sig, at det var en dårlig kopi han havde.

-/Falcon
Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 13:04 #3
den har: Indsamler oplysninger, Dynamisk opdatering og Forbereder installation
er i gang med: Installerer windows
mangler: Fuldfører installationen.

Teksten til højre fortsætter hele tiden med at skifte og de fem "prikker" kører nede i højre hjørne...!

:)
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2003 - 13:05 #4
prøv først og fremmest at gå ind i bios og Load Default Setup eller Optimize Setup, installer XP efterflg.
Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 13:05 #5
Det er en orginal jeg har og den har kørt før!!!!
Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 13:16 #6
>retaxes

er prøvet hjalp ikke...!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2003 - 13:21 #7
prøv at tage netkortet ud, prøv evt. med et andet.
Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 13:22 #8
hvad kan den have med det at gøre..??
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2003 - 13:25 #9
det kan være at XP har problemer med kortet og det er en eller anden hardwarefejl.
jeg har oplevet det med et keyboard.
Avatar billede chrd Nybegynder
28. september 2003 - 13:27 #10
Jeg kører 98 samtidig og der virker kortet fint....
Avatar billede retaxes Nybegynder
28. september 2003 - 14:21 #11
der er sandelig også meget stor forskel på W98 og XP, XP er meget mere kritisk med hardware og det behøver jo ikke lige at være netkortet, men et eller andet sted skal du jo begynde.
Avatar billede cp1 Nybegynder
29. september 2003 - 08:35 #12
fjern alt ikke nødvenigt hardware såsom,netkort,lydkort evt osse kun et cd-rom drive,en harddisk.etc... så du starter komputeren op med grafikkort,harddisk,keyboard,mus.
Check alle kabler og dobbelt check igen , for som retaxes skriver , er der den mindste smule med din hardware dur det ikke :(
Avatar billede chrd Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:07 #13
jeg har fjernet alt hardwaren..... men det hjalp ikke....!!
Avatar billede chrd Nybegynder
04. oktober 2003 - 13:07 #14
-som du skrev jeg skulle...
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2004 - 17:41 #15
har du opgivet siden du accepterede mit svar?
Avatar billede chrd Nybegynder
11. juli 2004 - 18:20 #16
den er solgt!!
Avatar billede retaxes Nybegynder
11. juli 2004 - 19:41 #17
ok, har du noget imod at jeg giver fromsej og chrd point, så deler vi i porten ;o)
Avatar billede chrd Nybegynder
13. juli 2004 - 15:25 #18
øøh jeg er ChrD og  nej... del du bare...
Avatar billede retaxes Nybegynder
13. juli 2004 - 16:11 #19
ok

fromsej og cp1, jeg opretter lige et til jer.