Avatar billede beyer Nybegynder
24. november 2003 - 09:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Outlook vil ikke huske min kode

Jeg har netop fået ny PC og har installeret Outlook 2002. Jeg har dog et lille problem...

Hver gang jeg starter Outlook op og den skal hente/sende post, beder den om min adgangskode. Og det til trods for, at jeg tidligere HAR sat hak i "Gem denne kode i adgangskodelisten". Felterne er dog blanke, når jeg igen starter Outlook op. Se her (hvor jeg HAR indtastet igen igen):

http://www.diba.dk/outlookproblem.gif

Min logik siger mig, at der et eller andet sted er præ-defineret, at jeg ikke vil have maskinen til at huske noget som helst (sikkerhed), men det er bare en idé, jeg har.

Kan du løse problemet?

Mit styresystem er XP Professionel SP1.

På forhånd tak fra

René
Avatar billede arlet Juniormester
24. november 2003 - 09:52 #1
internetindstillinger - sikkerhed - brugerdefineret niveau - brugergodkendelse - står den på spørg??
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 10:05 #2
Avatar billede beyer Nybegynder
24. november 2003 - 10:55 #3
arlet: I brugerdefinerede indstillinger stod der "Spørg efter brugernavn og adgangskode" under det punkt, som hedder "Brugergodkendelse"/"Logon". Jeg har nu ændret til "Automatisk logon med aktuelt brugernavn og adgangskode", men det gør desværre IKKE TINGENE BEDRE. Den spørger stadig i Outlook :o(

hov-sa: Jeg har prøvet dit link, men der er desværre ikke en vejledning til XP Pro. Øv!
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 11:24 #4
Hvis du ser nederst i artiklen, står der at det gælder Outlook 2002 (hvilket jo er xp modellen).

Jeg har selv haft samme problem. Her var det fordi jeg hentede mail fra flere adresser, men hos den samme udbyder (jeg har 5 adresser på samme konto)Ved kun at hente fra den ene løstes problemet (jeg får mails fra alle konti, men kun min primære konto er med i send/receive gruppen.
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2003 - 11:38 #5
Sorry så ikke det var win xp, så du har selvfølgelig ret.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
27. november 2003 - 09:29 #6
Avatar billede beyer Nybegynder
04. december 2003 - 18:14 #7
Perfekt rigtigmmk - det virker... Du får mine uforbeholdne point.

mvh René