Avatar billede skwizie Nybegynder
29. november 2003 - 15:49 Der er 14 kommentarer og
2 løsninger

NFS: Underground

Jeg har lige købt og inst. NFS: Underground (NFSU), men spillet vil ikke starte. Jeg har prøvet med de nyeste Nvidia drivere og den nyeste DirectX, men lige lidt hjalp det. Jeg kører med en nyformateret HD og nyinst. winxp!
Hvad er der galt?
Avatar billede wickedd Juniormester
29. november 2003 - 15:55 #1
Jeg ændrede sproget på min puter til Australien, og så virkede det.
Avatar billede wickedd Juniormester
29. november 2003 - 15:56 #2
Australsk, Australien ... Ja
Avatar billede wickedd Juniormester
29. november 2003 - 15:58 #3
Eller ikke sproget, region
Avatar billede superanden Nybegynder
29. november 2003 - 16:00 #4
du skal ændre language and region settings til english (usa) og location til USA... så kører det bare der ud af :D
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
29. november 2003 - 16:04 #5
du kan også sætte den til Svensk, og du behøver ikke at ændre region
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
29. november 2003 - 16:05 #6
du skal kun ændre under standarder og formater
Avatar billede skwizie Nybegynder
29. november 2003 - 16:10 #7
kan man ikke få det svenske sprog væk i spillet?
Avatar billede zorkmontana Nybegynder
30. november 2003 - 00:26 #8
man kan da godt undvære 24 timers uret og så have 12 timer AM; PM..
og man skal da bare ændre internationale instillinger, under standarter og formater til Engelsk (USA)...
Avatar billede skwizie Nybegynder
30. november 2003 - 00:57 #9
selvom jeg ændre regionen til eng, skriver den stadig  menuerne i spillet på svensk!!
Avatar billede knolde2000 Nybegynder
30. november 2003 - 11:30 #10
Så er det vel fordi at du har købt en svensk version af det.
Prøv at kigge i options i spillet, det kan være at det er der
Avatar billede skwizie Nybegynder
30. november 2003 - 11:44 #11
Altså det står på dansk omme bag på! Så kan ikke rigtig se hvorfor det skulle være svensk i spillet. BTW hvordan er det.... kan man ændre lygten på bilen og kan man hente nye kofangere mm ind i spillet?
Avatar billede superanden Nybegynder
07. december 2003 - 21:01 #12
det kan du når du når længere og får flere stylepoints i "Go Underground" så kan du også få større motor, osv.
Avatar billede superanden Nybegynder
07. december 2003 - 21:02 #13
hvis ikke du kan finde ud af hvordan du ændre sproget så prøve at afinstaller og se om ikke du skal være det under installationen...
Avatar billede egil_of_borg Nybegynder
08. december 2003 - 17:54 #14
Problemet skyldes at spillet er blevet smidt på gaden for tidligt, og ikke er blevet localized ordenligt. Her er min løsning på problemet til Windows XP:

Gå ind under "Regional and Language Options", og sæt følgende op:

Under fanebladet "Regional Options", find "Standards and formats" sektionen, og sæt den til "English (United States)", og tryk derefter på "Custemize", for at øndre number, currency, time, short date og long date til dansk standard. I må selv finde ud af hvad de enkle skal sættes til for at få det til at passe.

I "Location" sektionen lader jeg den stå på Denmark.

Under fanebladet "Advanced", i sektionen "Language for non-Unicode programs" har jeg skiftet til English (United States). Det er vist ikke nødvendigt, men kan godt lide at mit Windows er rent engelsk.

Det skulle gøre det.
Avatar billede massman Nybegynder
14. januar 2004 - 22:13 #15
Min gjorde det samme, men efter opdatering til 1.3 virker det uden jeg behøves skifte regional setting.

Så prøv først at opdatere spillet her:

http://www.eagames.com/official/nfs/underground/en/patch.jsp
Avatar billede thecannmann Praktikant
14. januar 2004 - 22:15 #16
Hvis du har en ulovlig version af NFSU, så skal du gøre Engelsk.. :) Kunne være han havde?