Avatar billede sakul Praktikant
14. december 2003 - 16:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

AUX hvad er det.. den er for varm? hvad gør jeg?

Jeg har testet min pc med forskellige værktøjer sisoft sandra og aida32..
De viser begge at min aux dims er for varm.. ?
Hvad er det for noget dette aux? plejer det ikke at have noget med lyd at gøre?
Jeg har nemli et problem, når jeg spiller spil kan lyden pludseligt forsvinde.. jeg har et onboard ac97 lydkort, som jeg lige har opdateret drivere på...
Mit bundkort er et soltek Sl-86spe-l
cpu 2.8 intel
Avatar billede vistodk Nybegynder
14. december 2003 - 17:36 #1
Normalt er det CPU core temp - men der er en del uenighed omkring dette, for det kommer an på hva bundkort du har.  På nogle er det PSU(strømforsyning) den måler
Avatar billede sakul Praktikant
14. december 2003 - 17:52 #2
okay.. jamen når jeg kigger på temperatur på mit system i sisoft sandra, så viser den Board 3o grader
cpu temp 31 grader.. det svinder op til 40 grader alt efter hvilket prg jeg bruger.
Og til sidst er der så en der hedder : Power/Aux den er på ca 52 grader

Jeg kan ikke finde ud af om det er det der fårlyden til at crashe flere gange midt i spil.. ...warcraft III tf og generals.
Avatar billede slasko Nybegynder
14. december 2003 - 22:20 #3
Kan man ikke kigge på bundkortet og se hvor AUX-Fan fører hen til? Se om det er din strømforsygning der sidder i AUX-Fan stikket på bundkort
Avatar billede sakul Praktikant
16. december 2003 - 14:15 #4
jeg kan åbentbart ikke bare lukke det her spørgsmål og trække mine points tilbage... så ....